Hrvatska je poznata po dvjema stvarima: velikim ljetnim temperaturama i kampanjskoj pripremi za nadolazeće vrućine. Obje stvari čine je idealnom za ljetnu kampanju za klima uređaje.
„Bila sam na koncertu u Tvornici. Živa sam se skuhala.” - anonimna obožavateljica Vojka Vrućine
DROP IT LIKE IT’S HOT
Sredinom 2018. Deltron je odlučio lansirati novi, mainstream brand klima uređaja Azuri i za tu prigodu zaželio kul outdoor kampanju. I dok se sama komunikacijska strategija oslanjala na podsjećanje ljudi na neugodu koju proživljavaju kada su izloženi pravim ljetnim vrućinama, egzekucijom smo se pobrinuli da ne završimo u istom loncu s hrpom sličnih oglasa za klima uređaje koji svakog ljeta preplavljuju billboarde diljem Hrvatske.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Klasja Habjan ~ Junior dizajnerica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica
Suradnici
Aarón Martínez ~ Ilustrator
Deltron
Ivica Bašić ~ Član Uprave