Kopirano!

02_header_desktop

Klijent

Zagrebačka banka

Brand

Zagrebačka banka

Datum

Lipanj 2021.

Kategorija

Financije

#PRVIPUT

BalCannes 2023. Finance and Insurance: srebro
IdejaX 2021 Financijske i osiguravajuće usluge: srebro
IdejaX 2021 COVID: bronca
EFFIE 2021 Pozitivne promjene: opće dobro – brendovi: srebro
HUOJ Grand Prix Društveno odgovorno poslovanje: pobjednik

Hrvatska živi od turizma. Ljetni Dnevnik uvijek počinje brojkom turista na Bregani, Splićani u vrijeme Ultre iznajmljuju krevete i u garažama, a na zagrebačkom Adventu se "prost" čuje češće nego "živjeli". Što kad svega toga jednostavno ne bude? 

ZIMMER (POPRILIČNO) FREI

Udio turizma u hrvatskom BDP-u iznosi oko 18 posto što nas stavlja u sam vrh zemalja Europske unije po tom parametru. U godini u kojoj su zbog globalne pandemije putovanja otežana, a periodično čak i zabranjena, turistički sektor očekivao je veliki udarac, a samim time i cijela hrvatska ekonomija. Kao vodeća banka u Hrvatskoj, Zaba je vidjela priliku da svojim inicijativama pomogne najvažnijoj grani hrvatskog gospodarstva, pogotovo njenom najranjivijem dijelu - malim i mikro poduzetnicima u turizmu.

DOBRO DOŠLI, A NE WILKOMMEN

Broj stranih gostiju koji dolaze uživati u našim ljepotama je u 2020. radikalno smanjen. Zašto se onda ne obratiti domaćim ljudima željnima putovanja i potaknuti ih da otkriju neotkrivene ljepote Hrvatske? Mnogi od nas su nekoliko puta bili u Londonu, Kitzbuehlu ili Tajlandu, a da nikad nisu posjetili prekrasne domaće lokacije poput Durđevačkih pijesaka, plaže Lubenice ili Žumberka.

"Kanfanar je u Istri?! Uvijek sam mislio da je to u Afganistanu... Ahaaa, to je Kandahar." - kreativni direktor prije nego je prvi put posjetio prviput.hr

PRVI PUT SE PAMTI

Za sve postoji prvi put! Tako je Zaba, umjesto da komunicira o vlastitim proizvodima i uslugama, prvi put poklonila pravu marketinšku kampanju mikro i malim poduzetnicima u turizmu, pozivajući sve građane da neku domaću lokaciju posjete po prvi put u životu.

Kampanja se odvijala u 3 faze: u prvoj smo pozvali sve male i mikro poduzetnike u turizmu da na stranici prviput.hr prijave svoju jedinstvenu turističku ponudu, a u drugoj je fazi stručni žiri birao najbolje od prijavljenih subjekata.

U trećoj smo fazi od prijavljenih 279 subjekata odabrali njih 15 kojima smo kreirali sveobuhvatnu marketinšku kampanju kojom smo ih predstavili širokoj javnosti. To uključuje sve od video spota, fotografija, billboarda, web bannera pa do promocije na društvenim mrežama i u medijima kao i oglasne prostore Zabe – poslovnice, bankomate i slično, a 2 najatraktivnija subjekta dobila su i TV spot!

Stranica prviput.hr osim opširnih profila nagrađenih sadrži i lokacije svih prijavljenih turističkih subjekata te je tako postala najveća online platformu za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. 

MI KASA ES PUNA KASA

Iako je u trenutku pisanja ovog teksta izašlo tek 6 od 15 planiranih kampanja, rezultati su već odlični. Rast posjet na svim oglašavanim destinacijama je 19%, dok Hotel Frankopan, prvi subjekt koje je dobio i TV kampanju, bilježi čak 37% veće prihode nego u istom mjesecu 2019. #prviput se proširio društvenima mrežama kao znak ogromnog interesa i za našu kampanu i za odabrane pobjednike. U periodu u kojem su crna predviđanja za turističku sezonu bila vodeći narativ u domaćim medijima, naša kampanja je dosegla vrijednost od 8,6 milijuna kuna.

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Šimun Šitum ~ Junior copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Art direktor | Alen Lipuš ~ Art direktor | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Danijela Maričević ~ Head of account | Ana Šutić Renić ~ Account direktorica | Ana Ključević ~ Account managerica | Anamarija Vuić ~ Account managerica

Zagrebačka banka

Nikolina Zečić ~ Direktorica Upravljanja iskustvom klijenata, marketinga, identiteta i komuniciranja | Iva Barbarić ~ Direktorica marketinga i istraživanja tržišta | Vanja Šarac ~ Vodeća specijalistica za marketinšku komunikaciju | Ivo Knežević ~ Stariji specijalist za marketinšku komunikaciju | Hrvoje Vujnović ~ Specijalist za marketinšku komunikaciju

Suradnici

Sonja Tarokić ~ Redateljica | Danko Vučinović - DOP | Goran Jović - Fotograf | Centralna jedinica - Produkcija | Marin Balaić - Animator | Dubravko Robić - Ton majstor

02_header_desktop
Najbolji doručak koji sam jeo u životu bio je u Hotelu Frankopan na dan snimanja. Pojeo sam sve što se nudilo, a nisam bio ni gladan.

Jurica Ćorluka - Head of Creative, Señor

02_header_desktop
S odmakom sad mogu reći da mi je ovo jedna od nadražih kampanja na kojima sam radila. Jako sam sretna što je kampanja doprinijela zajednici u kojoj živimo i što smo svi skupa bili dio rješenja za poduzetnike kojima smo na ovaj način pomogli.

Iva Barbarić - Direktorica marketinga i istraživanja tržišta