Kopirano!

Iskon-uredski-ljubimci-header

Klijent

Iskon

Brand

Iskon

Datum

Studeni 2017.

Kategorija

Telekomunikacije

UREDSKI LJUBIMCI

Iako u opisima projekata koje čitate na Señor webu uvijek imate predstavljen insight koji nas je doveo do strategije, a zatim i lijepo opisan kreativni koncept, ovog puta ništa od toga. 

ZOOPER IDEJA

Ponekad ideja nastane iz običnog pitanja koje si kreativac postavi prije nego krene raditi na projektu - mora li ovo biti dosadno? Tako je bilo i ovaj put, i odgovor je bio - ne, korporativni materijali ne moraju biti dosadni, pogotovo kad su za telekom kakav je Iskon. Rezultat: naši i Iskonovi inboxi zatrpani žicanjem raspomamljenih frendova, rodbine i susjeda.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Stipe Bačić ~ Account manager | Boris Miletić ~ Fotograf projekta

Iskon

Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Krešimir Madunović ~ Član uprave

Iskon-uredski-ljubimci-header
„E, a kako ja mogu dobit Pascikl?” - inbox mi je bio zasut stotinama ovakvih poruka kad smo na FB objavili Uredske ljubimce. Prvi materijal koji su htjeli baš svi (i konkurencija). Svi smo imali ideja kakve ćemo još ljubimce raditi. Stiže jesen, možda je vrijeme i za „Kitobran”.

Tajana Čonka - Specijalistica u marketinškim komunikacijama, Iskon

Iskon-uredski-ljubimci-header
U par minuta sam smislio dvije fore - krokovnik i pascikl. U sljedećih 7 sati sam nekoliko puta skoro odustao od cijelog koncepta jer (sigh) toliko mi je trebalo do „velikog breakthrougha” s tapirnatom vrećicom. Hvala Davidu Attenboroughu na upoznavanju s nišnim životnjama.

Jurica Ćorluka - Kreativni direktor