Iako u opisima projekata koje čitate na Señor webu uvijek imate predstavljen insight koji nas je doveo do strategije, a zatim i lijepo opisan kreativni koncept, ovog puta ništa od toga.
ZOOPER IDEJA
Ponekad ideja nastane iz običnog pitanja koje si kreativac postavi prije nego krene raditi na projektu - mora li ovo biti dosadno? Tako je bilo i ovaj put, i odgovor je bio - ne, korporativni materijali ne moraju biti dosadni, pogotovo kad su za telekom kakav je Iskon. Rezultat: naši i Iskonovi inboxi zatrpani žicanjem raspomamljenih frendova, rodbine i susjeda.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Stipe Bačić ~ Account manager | Boris Miletić ~ Fotograf projekta
Iskon
Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Krešimir Madunović ~ Član uprave