Uređenje doma ili poslovnog prostora bitan je događaj u životu. No može biti i jako stresan. Tome doprinose i aljkavi soboslikari koji su svojim radom srozali reputaciju struke i kreirali nepovjerenje. Kako onda brandirati obrt koji ne fuša, ne mulja i ne valja fore svojim mušterijama?
“MAJSTORI” ZANATA
Pri samom spomenu riječi “majstor”, obično se javljaju brojne negativne asocijacije. Kašnjenje, psovanje, fušanje, nepouzdanost, neugodnost, neurednost… Nažalost, to nije stereotip, nego realnost s kojom su se mnogi barem jednom suočili.
Na zasićenom tržištu soboslikara, obrti se oglašavaju kroz word-of-mouth, putem papirića na tramvajskim stanicama i zgradama te na webovima kojima bi dobro došao refresh. No zbog umrljanog ugleda branše, potrošači su sve manje skloni u svoj prostor pustiti nekoga tko će posao odraditi ofrlje i zato radije krečenje odrađuju sami.
KAPNUO JE NOVI BRANDING
Plava panda je brand koji predstavlja vrijednosti svog vlasnika. Zato poslu pristupa educirano, pedantno, ugodno, pozitivno i odgovorno — što je prava rijetkost u soboslikarskoj struci. Kad smo te karakteristike spojili s motivom pande, najčešćim simbolom ugroženih životinjskih vrsta, nastao je slogan — Ugrožena vrsta među soboslikarima.
Kao osnovni element vizualne komunikacije suptilno je implementiran drip na završecima slova. Zaobljeni negativni prostor logotipu je dao toplinu, ljudskost i opuštenost, a skladna, ujednačena i pravilna tipografija komunicira pedantnost i urednost u radu.
Topla nijansa plave kao primarna boja dodatno ističe neobično ime obrta, a kao akcent je odabrana komplementarna narančasta, koja pridonosi aktivnosti, dinamičnosti i živosti identiteta.
Kreiran je i sustav ikona koje su vizualno sukladne logotipu. Ilustrirajući česte situacije u suradnji klijenta i majstora, one dodatno komuniciraju poruku branda.
U izradi materijala stavljen je naglasak na funkcionalnost i održivost kojoj Plava panda teži u radu. Tako vizitka u stilu ton karte postaje praktičnim dijelom inventara, a brandirana ljepljiva traka oglasno sredstvo u prostorima veće fluktuacije ljudi. Štambilj otisnut na bilo kojem radnom materijalu postaje eco-friendly vizitka, a mislili smo i na višak boje koju Plava panda poklanja svojim mušterijama, skupa s kistom za sitne intervencije. Škicni sve u ostatku kejsa!
Credits
Señor
Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Mario Štrok ~ Junior copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Monika Vodopija ~ Junior dizajnerica | Irena Golubiček ~ Head of account, Specijalistica za branding | Anamarija Tadić ~ Account asistentica | Nika Novak ~ Account asistentica
Plava panda
Marin Goleš ~ Vlasnik