Kopirano!

Tko-to-tamo-stenje-oglasna-ploca5

Klijent

Iskon

Brand

Iskon.TV

Datum

Listopad 2015.

Kategorija

Telekomunikacije

ISKON U SVAKOM HAUSTORU

Ideja X Telekomunikacije: finalist

Kako doći do potrošača na zanimljiv način, a ne posegnuti za offline spamom u obliku insertacija u sandučiće koje se forvardiraju direktno u smeće? Danas sve može biti medij i zato je najvažnija - ideja!

TKO TO TAMO STENJE

Pravi zaljubljenici u filmove i serije scenarije vide u svemu oko sebe – bio je to insight kampanje „Iskon.TV pola godine besplatno”. Dostupnost po kvartovima odlučili smo komunicirati na neuobičajenom (i neplaćenom) mediju – oglasnim pločama u haustorima.

Po ulazima diljem Hrvatske ostavili smo obavijesti stanarima, koje su uobičajene međususjedske priče pretvarale u krimi-serije i sapunice. 

Dragi susjedi!

Sigurno ste primijetili da imamo novu susjedu u ulazu. Marija je mirna i povučena mlada žena kojoj nije uvijek bilo lako u životu. Udala se mlada i ubrzo dobila dvoje djece koja su joj sve na svijetu. Ali idila nije dugo trajala, baš kao što joj je dobra ciganka Esma još davno prorekla iz dlana. Nakon što je suprugu Karlu firma zapala u dugove, počeo je piti i postao sve grublji prema našoj novoj susjedi. I kao da to nije bilo dosta, njegova je sestra blizanka Karla dala sve od sebe da joj zagorča život. Jednom se čak prerušila u Mariju i pokušala ukrasti uredske spise kako bi za to okrivili Mariju. Na kraju je i uspjela zbog čega je Marija ostala bez posla i u još težoj situaciji. Razočarana životom, Marija je sve to strpljivo trpila zbog djece i maštala da ostavi sve za sobom i doseli u našu zgradu... sve dok se nije pojavio mladi domar Manuel... ali o tome bolje da vam ispričam na sljedećem sastanku stanara.

P.S. Ako vam fale sapunice u životu, Iskon.TV je sada pola godine besplatno.

Poštovani stanari,

situacija u stubištu je nemoguća!!! Već osmu noć zaredom iz nekog od stanova u našem haustoru dopire glasna glazba. Glazba sama po sebi ne bi bila toliki problem da nakon nje ne nastupa rondanje i duboko stenjanje, praćeno visokim ženskim cijukom (doduše, ruku na srce, sinoć nije bilo cijuka na kraju). Nije mi preostalo drugo do pozvati starog poznanika ing. Štefanića, koji je umirovljeni policijski inspektor, da prenoći i izvidi situaciju. Metoda osluškivanja i prikupljanje iskaza svjedoka u stubištu pokazala je da zvukovi dopiru negdje između 2. i 4. kata.  S obzirom da na tim katovima nema prijavljenih više članova po kućanstvu, opravdano se sumnja na višestruko kršenje Kućnog reda, ali do trenutka pisanja ove obavijesti rezultati analize potrošnje vode i traženi dokazi iz Vodovoda još nisu pristigli. Tim na terenu (ing. Štefanić, susjeda Barić i ja) zaključio je, zbog učestalog ponavljanja, da se najvjerojatnije radi o osobama mlađe dobi. Psiho-profil je još nejasan (osim ljubavi prestupnika prema Barryu Whiteu i Lionelu Richiju). Od ostalih mjera uveli smo dežurstva na prozoru (susjeda Barić i ja) te je do daljnjeg obustavljena čistačica da se osujeti zametanje tragova. O nastavku istrage izvjestit ćemo vas na sljedećem sastanku stanara.

P.S. Ako vam fale krimi serije u životu, Iskon.TV je sada pola godine besplatno.

Obavijesti u haustorima bilo je nemoguće ignorirati, a gerilski pristup brzo je oduševio stanare i medije.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter, tipograf | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account executive, tipograf

Suradnici

Damjan Denona ~ Fotograf projekta

ISKON

Iva Pregernik Jungić ~ Direktorica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Krešimir Madunović ~ Predsjednik uprave

Tko-to-tamo-stenje-oglasna-ploca5
Jednom kad u glavu uploadaš brief, čarolija nastanka rješenja mi je zapravo nepoznata. Priče sam napisao u salonu trajekta Korčula-Split što je još jedan od dokaza kako su za kreativu ključni igra, sloboda i putovanja.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

Tko-to-tamo-stenje-oglasna-ploca5
Kao tada najnovija članica Señorovog tima bila sam jako ponosna što sam napokon dobila priliku zasjati makar i zbog svog jako neurednog i jedva čitljivog rukopisa. Parnim datumima sam ujutro, neparnim popodne.

Nina Trumbić - Account executive