S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor.
JE L' ME NETKO TRAŽIO (MIŠLJENJE)?
Svi se sjećamo feelinga kad ti mama bez pitanja izabere košulju u dućanu ili tata složi playlistu za rođendan bez da su te išta pitali. Iako je HT (23) i sam pripadnik generacije Z, pametnije se činilo bolje upoznati i za savjet o kreiranju ponude pitati one koji će je koristiti.
A tko mene pita što mislim? – boomer koji će reći što misli i bez da ga je itko pitao
#TBSPT
Ideja #TebeSePita platforme temelji se na osluškivanju i konstantnom odnosu s generacijom Z kako bi osmislili aktivnosti i usluge pomoću koji ćemo zajedno za njih kreirati svijet boljih mogućnosti, bez obzira radi li se o STEM akademiji, YT game showu ili novoj ponudi. Kako ne bi sve ostalo na riječima, za lansiranje nove platforme za mlade HT je kreirao ponudu prema inputima pripadnika generacije Z.
Što ti je bitno znaš samo ti. Mi smo tu da to i ostvariš. – HT
Anketom smo ispitali pripadnike ciljane skupine i identificirali njihove želje kako bi saznali koje su stvari njima važne i kako im možemo pomoći. Visoko na listi njihovih prioriteta, bile su aplikacije bez trošenja date pa smo se pobrinuli da im upravo to i ponudimo. Hoćeš li ih koristiti za srediti dečka frendici, lansirati start-up ili učiti novu Tik-Tok koreografiju – to znaš samo ti!
Platforma je zaživjela na televiziji, ali i na svim popratnim kanalima. Mlade se pitalo na print materijalima ali i kanalima puno bližima generaciji koja je odrasla uz non-tv ekrane.
PRVI REZULTATI: Nakon prva tri tjedna, primijećenost, sviđanje, dobar osjećaj i call to action su iznad benchmarka svih praćenih kampanja iz telekom industrije. Izvor: Brand, Advertising and Sponsorship tracker Q4 2021, Ipsos
A kampanja se tek zahuktava. Uskoro slijede razne aktivnosti krojene posebno za genZ publiku, a za sad bacite oko na YouTube spektakl „Ultimate Gamer“ – novi epic gameshow u kojem se traži ultimativni gejmer u Hrvatskoj.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Vanja Luetić ~ Senior copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Marija Lončar ~ Art direktorica | Dora Kasun ~ Dizajnerica | Danijela Maričević ~ Head of account | Anamarija Vuić ~ Account managerica | Ana Ključević ~ Account managerica | Maria Šimurina ~ Senior account executive
Suradnici
Rino Barbir ~ Redatelj | Tina Fras ~ Producentica | Marin Balaić ~ Animator | Damir Žižić ~ Fotograf
Hrvatski Telekom
Ivana Frankol ~ Brand managerica | Tihana Sedlar ~ HT Group Social Media Coordinator | Hrvoje Habunek ~ Digital marketing manager | Branka Bajt ~ Director of Brand Sector | Mirela Sertić Janković ~ Head of digital marketing