Domaće tvrtke svojim brandovima često daju komplicirana imena nastala spajanjem dviju riječi, od kojih je jedna po mogućnosti na latinskom, starogrčkom ili aramejskom. Uz policu s takvim brandom trebao bi stajati prevoditelj kako bi kupac shvatio što ime predstavlja.
VELIKA BARA, PUNO KROKODILČIĆA
Vending aparati su potpuno divlje tržište - u Hrvatskoj ih je čak 18 tisuća, ali tim tržištem ne vladaju brandovi. Vlasnici su im tisuće malih igrača, primarno servisera, od kojih svaki ima po nekoliko (zastarjelih) aparata, lošu sirovinu te niskokvalitetne i jeftine napitke. Franck je prepoznao da je došlo vrijeme da tržišni lider (u kvaliteti) uzme dio ovog profitabilnog kolača. Kako se istaknuti na ovako kaotičnom tržištu? Boljom kvalitetom proizvoda, ali i super brandingom, aplikacijom i uslugom.
IME KOJE OBARA S NOGU
U početku će u Franckovim aparatima biti samo kava i čaj, ali ponuda će uskoro biti nadopunjena sendvičima, snackovima, drugim napitcima... Ono što je zajedničko svima je način konzumacije (s nogu) i kvaliteta (puno su finiji od konkurentske ponude). Zadatak dakle nije bio lak; kada smo krenuli smišljati ime upravo smo najviše bili vođeni tim dvjema stvarima, ali i činjenicom da ime branda treba zvučati digitalno i moderno. Nije riječ o zastarjelim smeđim aparatima za kavu po čekaonicama i kolodvorima, već o novom digitalnom brandu. Tako je odluka pala na ime - snogoo!
I VIZUALNI DIO SMO OSOVILI NA NOGE
Iz imena je proizašao i glavni motiv za branding, a to su naravno noge koje različitim karakterima otvaraju mogućnost široke primjene vizuala. Korišten je plošni stil ilustracije, koji zbog lagano retro dojma ne pada u zamku generičkih digitalnih vizuala kakve srećemo svaki dan, a jednako dobro funkcionira i u offlineu (na samim aparatima), ali i u onlineu (u mobilnoj aplikaciji snogoo i na webu).
LUPI PETAMA I RECI EVO SVE ZA (MLAĐU) PUBLIKU
Mlađi target je navikao na aplikacije svjetske razine i u isti koš stavlja Snapchat, Instagram, Spotify... i snogoo. Neće nam progledati kroz prste zato što smo iz Hrvatske. Zato smo pri UX dizajnu posebnu pozornost posvetili dobrom flowu od spajanja bluetoothom preko biranja napitaka i samog plaćanja. U aplikaciju smo ugradili i funkcionalnosti skupljanja bodova za besplatne napitke ili druge nagrade (otvara mogućnost za co-brand aktivnosti), slanje bodova i napitaka prijateljima, nalazak najbližeg aparata... ali i ostavili prostor za neke buduće funkcije kada broj korisnika i aparata naraste.
Najvažnije je da rečenica "Ma uzet ću nešto s aparata i nabrzinu srknuti s nogu dok čekam red u referadi." više neće zvučati tako očajno kao prije.
Da bi snogoo kao digitalni proizvod bio kompletan, napravili smo i snogoo.hr - centralno mjesto informacija za sve zainteresirane, kako privatne tako i poslovne korisnike.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Stipe Bačić ~ Account manager
Suradnici
Dubravko Hendija ~ Product manager (Intis) | Vedran Plavec ~ Project manager (Intis) | Linnch ~ Animator | Vinko Pelicarić ~ Audio dizajner | Borna Neuhold ~ Partner (Zeraxo) | Vladimir Romanov ~ Project manager (Zeraxo)
Franck
Hrvoje Bujan ~ Izvršni direktor za strateški razvoj poslovanja | Anamarija Gulin ~ Project Manager | Mihovil Staroveški ~ Project Manager | Marko Koprtla ~ Direktor prodaje | Mateja Cindrić ~ Junior Account manager