U prosjeku 55 minuta dnevno tipkamo poruke, probajmo da od njih ni jedna ne bude za volanom. Sljedeći put kad za vrijeme vožnje čujete poznati zvuk stizanja notifikacije, pričekajte da stanete - sigurni smo da nije ništa od životne važnosti.
TKO JE BEZ GRIJEHA NEKA PRVI BACI MOBITEL
Tko od nas nije barem jednom za volanom uzeo mobitel u ruke, samo da „nabrzinu odgovori na poruku”? Iz automobila pišemo mailove ili guglamo restoran prema kojem vozimo. Znate li da time ugrožavate svoj i živote drugih sudionika u prometu? Istraživanja su pokazala da čak 91 posto vozača koristi mobitel u vožnji i time vjerojatnost za nesreću povećava i do 23 puta i da je korištenje mobitela za vrijeme vožnje jednako jednom promilu alkohola u krvi. „Sekunda” tipkanja nam oduzima pažnju u situaciji u kojoj i stotinka može značiti razliku između života i smrti.
„Outdoor plakati uz cestu idealan su medij za ovu poruku jer upozoravaju na opasnost baš na mjestu na kojem po život opasan prijestup i nastaje - tamo je efekt oglasa najveći.” - direktorica Outdoor akzenta, Gabriela Klarić.
AUTO-CORRECT
Na ovaj smo problem ukazali u kampanji „Dok tipkaš, ne vozi” u suradnji s tvrtkom Outdoor akzent i podrškom Ministarstva unutarnjih poslova. Jednostavna intervencija u tipografiji ilustrira opasnost i kako se lako u vožnji smartphone pretvara u smrtphone, pravo oružje koje u trenutku nepažnje može oduzeti nečiji život. Volimo ovakve minimalističke ideje, koje upečatljivo i snažno prenose poruku bez puno priče.
U online dio kampanje se uključio i Huawei kako bi poruka došla do „prijestupnika” baš u trenutku kada trebaju korigirati ponašanje.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Stipe Bačić ~ Account Manager | Nina Trumbić ~ Account executive
Outdoor Akzent
Gabrijela Klarić ~ Direktorica | Krešimir Brlić ~ Voditelj prodaje | Sanja Pleteš ~ Client service manager
Huawei Hrvatska
Norman Mueller ~ Direktor marketinga