Kopirano!

sjetan_bozic_header

Klijent

Kolajna ljubavi i Señor

Brand

Sjetan Božić

Datum

Prosinac 2018.

Kategorija

Društvene akcije

SJETAN BOŽIĆ

HDD: Dizajn vizualnih komunikacija
IDEJA X Društvene akcije: finalist
IDEJA X Dizajn: finalist
Balcannes 2019 Top 25
Indoor kreativac 2019 finalist

Dok potrošačko društvo dila nepotrebne darove, a poslovnjaci, uz glazbenu pratnju Mariah Carey, razmjenjuju neželjene darove iz kineskih office supplies kataloga, neki ljudi nemaju puno povoda za slavlje. Stoga smo s udrugom Kolajna ljubavi ovih blagdana odlučili svima čestitati sjetan Božić. Ne, nije tipfeler. Projekt „Sjetan Božić” želi vas potaknuti da sreću podijelite s onima koji imaju manje razloga za nju: usamljenima, starijima i marginaliziranima. 

DONIRAJ SVOJE VRIJEME

Melankolična zbirka šest autorskih čestitki-grafika i pjesama podsjeća nas na drugu stranu blagdana. U prosinačkoj groznici rijetko tko se sjeti susjede koja živi sama ili jedva pokretnog djedice kojeg svako jutro sreće na tramvajskoj stanici. Želju da nešto poduzmemo lako izguraju svakodnevne obaveze, a upravo je u vrijeme kada se glorificira obiteljsko okruženje, a čovjek je sam i usamljen, povećana i stopa samoubojstava. U svijetu koji troši i gomila, trenutak je postao najtraženija roba i najvrjednija „donacija” koju možemo dati. 

Ove čestitke ne traže da uplatite novac na žiro račun, niti da šerate tužnu sliku na svom profilu. Nešto slatko iz pekarnice iza ugla, popravljena slika na TV-u ili razgovor uz kavu, dar je o kojem netko u vašoj blizini već dugo sanja. Dok uživate u blještavim izlozima, za prepunim stolovima, među svojim najdražima, sjetite se onih čiji Božić izgleda drugačije. Pronađite trenutak za njih i pomozite da i njihov Božić bude - sretan!

Kampanju je podržala i tvrtka B1 plakati, kako bi poruka u javnom prijevozu u predblagdansko vrijeme doprla do što većeg broja ljudi.

Udruga Kolajna ljubavi osnovana je u svibnju 2008., a Sjetan Božić je njena financijski najuspješnija aktivnost prikupljanja sredstava za potrebite u Hrvatskoj od strane fizičkih osoba.

PRESJETNI SMO REZULTATIMA

Kampanjom Sjetan Božić u samo dva tjedna prikupljeno je preko 20,000 kn. Prihod od prodaje čestitki upotrebljen je za pomoć nekoliko usamljenih ljudi lošijeg socijalnog statusa. Potrepštine su dostavljene uoči blagdana pa su, uz društvo volontera, učinile ovo razdoblje gospođi Mari, Ani, gospodinu Mati i drugima bar malo ugodnijim. Tako Sjetan Božić nastavlja niz naših blagdanskih društveno korisnih projekata: Brand New Year, Sloganini i unBLOK.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Stipe Bačić ~ Account manager | Klasja Habjan ~ Ilustratorica, dizajnerica | Boris Miletić ~ Fotografije projekta

Kolajna ljubavi

Ivana Marasović, Antonia Pejaković, Anera Stopfer, Hanna Ondej i niz volontera

sjetan_bozic_header
Blagdansko čestitanje je atrofiralo iz dobre namjere u besmisleno darivanje kemijskih i rokovnika s prevelikim logotipima. Ali ne mora biti besmisleno. Pomažući nekome tko se osjeća sjetnim, proces tebe može učiniti sretnim.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

sjetan_bozic_header
Prošli smo sito i rešeto da bi odabrali najbolji papir (hvala Igepa) i došli do najboljih ilustracija (hvala Klasja), a ja sam imao priliku proći i temeljitu edukaciju iz sitotiska. Hvala dragim ljudima iz Forme M koji su nam otisnuli sve grafike.

Stipe Bačić - Account manager