Potrošači žele kvalitetne sastojke, bez ikakvih dodataka koje smatraju nepotrebnima i nezdravima. Zašto princip pojednostavljivanja, koji prati prehrambena industrija, ne bismo preslikali u brandingu i dizajnu? Čini se da je manje u ovom slučaju definitivno - više!
SAMO VOĆE I NIŠTA VIŠE
Ova rečenica iznad je filozofija koja stoji iza Fruvite, najvećeg srpskog branda prirodnih sokova. U isto vrijeme, to je i kompletna lista sastojaka. Nema dodane vode, šećera ili aditiva - u svakoj boci je samo voće i ništa više. To je najveća prednost Fruvita sokova pa smo, u kategoriji koja često skriva istinu o sastavu korištenjem obmanjujućih termina, odlučili biti iskreni i pri redizajnu ambalaže staviti sastav u prvi plan.
NEKAD JE VIŠE VIŠE
Konkurencija pri imenovanju okusa u vlastitom portfoliju uvijek koristi jedninu, kao da je njihov sok nastao od samo jedne jedine breskve. Zbog velike količine voća u Fruviti odlučili smo se za sitnu, ali bitnu promjenu tog principa - kod nabrajanja voća uvijek koristimo množinu. Što bi radije popili, sok od jabuke ili sok od jabuka?
Ovakav princip imenovanja osigurava očuvanje prepoznatljivosti brenda i kod uvođenja novih okusa pa kupac uvijek može biti siguran da je u boci samo voće i ništa više.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Art direktor | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Irena Lešković ~ Voditeljica projekta
Fruvita
Goran Redžić ~ Direktor | Nataša Šarčević ~ Direktorica marketinga i razvoja poslovanja | Jelena Jevtić ~ Brand koordinator