Skupina prijatelja u humorističnoj situaciji. Inspirativna glazba. Nogomet. Strast. Domoljublje. Narodske fore. Već ju vidite, zar ne? To je… reklama za pivo. No je li sve to uopće potrebno kad imaš vrhunski proizvod?
PIVO, KAKVO BI TREBALO BITI
Pivo je sastavni dio svakodnevnice. Gdje je druženje, tu je i pivo. Gdje su festivali, tu je i pivo. Gdje je sport, tu je i pivo. Gdje je… uglavnom, kužite poantu — ono je uvijek tu negdje. A u Hrvatskoj je prisutno još od 1664., kad se po prvi puta na našim prostorima krenulo praviti u Osijeku s isključivo prirodnim sastojcima.
Više od 350 godina poslije, Osječko se u modernoj industrijskoj pivovari i dalje proizvodi na stari način. Dok mnoga druga piva sadrže konzervanse, kemikalije i umjetna bojila, Osječko ostaje bez kompromisa prema kvaliteti. Koristi isključivo izvorsku vodu, najbolji ječmeni slad, probrani hmelj i pivski kvasac. Ništa više. Zato i danas možemo okusiti iste arome kao i naši pra-pra-prastari.
KREATIVA BEZ ADITIVA I BEZ KOMPROMISA
Spravljeno s ljubavlju i za prave pivoljupce, Osječko je svoju tradiciju odlučilo predočiti (točnije, pretočiti) na netradicionalan način, bez ikakvih motiva koje obično viđamo u reklamama za pivo.
Jer kome treba još jedna kampanja gdje ekipa iz ureda nazdravlja na šanku? Ili kampanja gdje snimkom panorame prikazujemo grad iz kojeg je poteklo naše pivo? A tek kampanja u kojoj imamo spot sa scenom mesa na roštilju?
Snaga Osječke pivovare je u njenom vrhunskom pivu napravljenom od kvalitetnih sastojaka, bez aditiva i bez kompromisa. Zato ni nova kampanja za Osječko nije trebala nikakav dodatak, već joj je trebalo samo… Osječko.
Credits
Señor
Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Mario Štrok ~ Junior copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Dragiša Mioč ~ Dizajner | Dora Crnčević ~ Digital account executive | Janja Pilić ~ Account executive
Suradnici
Marin Balaić ~ Animator | Dubravko Robić ~ Ton majstor
Osječka pivovara
Andreja Komak ~ Direktorica marketinga