Kopirano!

Osjecko_web_case-cover-desktop

Klijent

Osječka pivovara

Brand

Osječko pivo

Datum

Ožujak 2023.

Kategorija

Piće

Samo Osječko

IdejaX 2023. Alkoholna pića: finalist

Skupina prijatelja u humorističnoj situaciji. Inspirativna glazba. Nogomet. Strast. Domoljublje. Narodske fore. Već ju vidite, zar ne? To je… reklama za pivo. No je li sve to uopće potrebno kad imaš vrhunski proizvod?

PIVO, KAKVO BI TREBALO BITI

Pivo je sastavni dio svakodnevnice. Gdje je druženje, tu je i pivo. Gdje su festivali, tu je i pivo. Gdje je sport, tu je i pivo. Gdje je… uglavnom, kužite poantu — ono je uvijek tu negdje. A u Hrvatskoj je prisutno još od 1664., kad se po prvi puta na našim prostorima krenulo praviti u Osijeku s isključivo prirodnim sastojcima.

Više od 350 godina poslije, Osječko se u modernoj industrijskoj pivovari i dalje proizvodi na stari način. Dok mnoga druga piva sadrže konzervanse, kemikalije i umjetna bojila, Osječko ostaje bez kompromisa prema kvaliteti. Koristi isključivo izvorsku vodu, najbolji ječmeni slad, probrani hmelj i pivski kvasac. Ništa više. Zato i danas možemo okusiti iste arome kao i naši pra-pra-prastari.


KREATIVA BEZ ADITIVA I BEZ KOMPROMISA

Spravljeno s ljubavlju i za prave pivoljupce, Osječko je svoju tradiciju odlučilo predočiti (točnije, pretočiti) na netradicionalan način, bez ikakvih motiva koje obično viđamo u reklamama za pivo.

Jer kome treba još jedna kampanja gdje ekipa iz ureda nazdravlja na šanku? Ili kampanja gdje snimkom panorame prikazujemo grad iz kojeg je poteklo naše pivo? A tek kampanja u kojoj imamo spot sa scenom mesa na roštilju?

Snaga Osječke pivovare je u njenom vrhunskom pivu napravljenom od kvalitetnih sastojaka, bez aditiva i bez kompromisa. Zato ni nova kampanja za Osječko nije trebala nikakav dodatak, već joj je trebalo samo… Osječko.

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Mario Štrok ~ Junior copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Dragiša Mioč ~ Dizajner | Dora Crnčević ~ Digital account executive | Janja Pilić ~ Account executive

Suradnici

Marin Balaić ~ Animator | Dubravko Robić ~ Ton majstor

Osječka pivovara

Andreja Komak ~ Direktorica marketinga

Osjecko_web_case-cover-desktop
Nemam ništa za dodati.

Jurica Ćorluka - Head of Creative