Windows 95 bi još i mogao funkcionirati netaknut, ali za branding koji mu je vršnjak je to već malo teže. Ako poslovanje branda živi u budućnosti, a vizualni identitet u prošlosti, sadašnjost je super vrijeme za njegovo osvježenje.
BRAND F5
HSM je obiteljska IT kompanija i vodeći regionalni igrač s 30 godina iskustva u implementiranju digitalnih poslovnih rješenja. HSM-ovci ne samo da se bave uvođenjem novog hardvera i softvera, već svojim inicijativama klijentima pomažu poboljšati i osuvremeniti poslovanje — a sad je došao red da mi to isto napravimo za njih. Cilj novog brandinga je predstaviti moderniziranu tvrtku, kvalitetnu uslugu i ljudski touch motiviranih zaposlenika koji sve to skupa pokreće.
IMPULZIVNA ODLUKA
Rebranding je dosta toga u priču donio, a nešto je i odnio — dosadašnje ime HSM informatika skraćeno je na prepoznatljivi HSM, koji predstavlja bit branda — Human sense moves technology and business. Ovaj je slogan ujedno i mali nod ljudskom faktoru kao pokretaču cijele tvrtke, a i tehnologije i biznisa klijenata. Taj se faktor najviše osjeća u činjenici da HSM nije isključivo distributer programa i opreme (kako su se dosad predstavljali), već i iskusni i pristupačni savjetnik čiji input unaprjeđuje poslovanje.
Digitalna rješenja početni su impuls vala koji pokreće poslovanje prema naprijed pa je osnovni element novog vizualnog identiteta logično postao upravo — impuls. Ne samo da HSM pokreće promjene, već se kombiniranjem analognih impulsa koje stvara čovjek i onih digitalnih koje stvara uređaj dobiva potpuni prikaz HSM-ovog pristupa.
Utjecaj impulsa kao osnovnog oblika vidljiv je u logotipu, tretmanu naslova koji prati valovitu liniju impulsa i linijskom uzorku na raznim materijalima, a utjecaj ljudskog faktora kao pokretača stvaranja novog vizualnog identiteta možete vidjeti u nastavku kejsa.
TROSTRUKI IDENTITET
Za brand koji u jednom trenu komunicira sa širom publikom, a u drugom sa specijaliziranim digitalnim stručnjacima korisno je imati i različitu vizualnu prezentaciju koja prati tempo komunikacije. Zato HSM odsad ima na raspolaganju tri različite teme (svijetla, tamna i kolor) kako bi raznovrsnim klijentima mogao jasno i prikladno predstaviti svoje usluge.
Da bi brand osvježili, potrebni su samo mali impulsi. - marketinški tim S. Aleksić
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Vanja Luetić ~ Senior copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Irena Golubiček ~ Specijalistica za branding | Danijela Maričević ~ Head of account | Ana Ključević ~ Account managerica
HSM
Jelena Jelinić ~ Direktorica ljudskih potencijala i marketinga | Ana Šutić Renić ~ V.d. direktorice marketinga