Pojam shoppinga često je asociran uz obvezu i žurbu, ne obavlja se iz ugode, već više iz potrebe. Kako izgraditi image shopping centra u kojem će se, umjesto ubrzavanja, tempo u danu posjetitelja usporiti? Kako izgraditi image shopping centra u koji ovaj put ljudi neće ulaziti zato što moraju nego zato što žele?
NOVA ERA CENTRA KAPTOL
Centar Kaptol svojom je zavučenom pozicijom u centru grada i kvalitetnom ponudom oduvijek privlačio ljude željne mira i odmora od gradske vreve. Zato je i prirodno došla njegova nova pozicija kojom se odmaknuo od same uloge okupljališta dućana, stavio veći naglasak na popratni sadržaj i usluge kvalitete na visokoj razini i time postao prvi premium lifestyle & shopping centar u regiji. Kombinacijom vrhunskih modnih brandova, restorana, barova i drugih usluga ova prozračna i ozelenjena oaza u gradskoj jezgri svom posjetitelju omogućuje da na jednom mjestu ispuni sve svoje potrebe, i to sve u ugodnoj atmosferi, što Centar Kaptol čini mjestom — gdje grad dolazi predahnuti.
Osim nadogradnje pozicioniranja centra novim sloganom, naša je uloga u projektu uključivala i postavljanje novog vizualnog identiteta te cjelokupne komunikacije. Ovaj projekt za nas predstavlja primjer dobre rebranding prakse jer se radilo o multidisciplinarnom pristupu radu od samih početaka 2019. godine. U suradnji s Brigadom, koja je bila zadužena za preuređenje prostora, postavili smo temelj daljnjem radu što je omogućilo da se koncept provede i kroz najmanje detalje.
MODERNA DUŠA STAROG ZAGREBA
Jednom (ne tako) davno, tempo dana u Zagrebu bio je usporeniji i opušteniji, a okosnicu društvenog života činila su ležerna druženja građana po ulicama i zelenim dvorištima po centru. Isti takav osjećaj lakoće i ljepote življenja u starom Zagrebu posjetiteljima će pružiti novi Centar Kaptol koji se nalazi u samoj jezgri, a ista ta vizija starog Zagreba svojom će kulturalno, društveno i stilski bogatom prošlosti poslužiti kao inspiracija za novi vizualni identitet. Inspiriran bojama i motivima s arhivskih fotografija grada, novi je identitet trebao pomiriti prošlost metropole i životne navike modernog potrošača te u skladu s Brigadinom inspiracijom za uređenje interijera, modernom dušom starog Zagreba, vizualnim jezikom dočarati novi Centar Kaptol.
Temeljni uzorak identiteta sačinjen je zato od monograma kao starog simbola brandiranja, a podsjeća na uzorke kovanih ograda koje i danas ograđuju skrivena dvorišta u starom dijelu grada. Po uzoru na njih u interijeru centra nalaze se ograde s custom-made uzorkom izvedenim iz vizualnog identiteta. Uz grafički dio, novi image centra predstavljen je i fotografijama osmišljenima u suradnji s dizajn studijem Filburg i fotografskim duom Matković & Vild. Ako ste u potrazi za izgubljenim vremenom u užurbanom ritmu dana, možete ga pronaći u novom Centru Kaptol, a ako ste u potrazi za dobrim primjerom prakse rebrandinga, vizuale za jedan takav slučaj pronađite u nastavku. Vidimo se na vrhu Tkalče!
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Luka Pervan ~ Kreativni direktor | Lucija Drača ~ Copywriterica | Valentina Mavretić ~ Copywriterica | Alen Lipuš ~ Art direktor | Mishel Kovačić ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Head of account | Ana Ključević ~ Account managerica | Dora Crnčević ~ Digital account executive | Anamarija Tadić ~ Account asistentica
Suradnici
Andrej Filetin ~ Art direktor (Filburg) | Franjo Matković ~ Fotograf (Matković & Vild) | Senja Vild ~ Fotografkinja (Matković & Vild) | Ivana Valter Zuban ~ Producentica (Studio 7)
Supernova Group
Blažena Lokin ~ Voditeljica marketinga | Gabrijela Topić ~ Specijalistica u marketingu | Tamara Grgat ~ Specijalistica u marketingu | Željana Krznarić ~ Voditeljica leasinga | Markus Pinggera ~ Direktor Supernova Group
Brigada
Damjan Geber ~ Kreativni direktor | Zoja Ivanišević ~ Voditeljica projekata | Marina Brletić ~ Arhitektica | Jelena Babić ~ Arhitektica | Dominik Cergna ~ Product dizajner | Andreja Lovreković ~ Junior product dizajnerica