Kopirano!

03_web_work

Klijent

Iskon

Brand

Iskon

Datum

Travanj 2019.

Kategorija

Telekomunikacije

Prilika života

Balcannes 2019 Top 25
Effie Telekomunikacije: bronca
Ideja X Telekomunikacije: srebro

Veliki hokejaš Wayne Gretzky jednom je rekao da je u životu promašio 100% udaraca koje nije pucao. Treba li, kad je riječ o prilikama, plakati za prolivenim mlijekom ili je bolje preko prsa istetovirati „Je ne regrette rien”?

A GDJE JE IMAGE?

Telekomi često imaju prodajne akcije u kojima potpuno zaborave na image komponentu komunikacije. Može li takav pristup dugoročno oštetiti image, pa kad jednom ne bude dobre ponude ili popusta, potrošač neće imati nikakav emotivni razlog za izbor određenog branda? U manje iskusnim (ili voljnim) rukama, i ova kampanja mogla je tako završiti. Klasična prodajna akcija - uzmi naš paket i uz njega dobivaš neki gadget po super cijeni - u ovom slučaju ipak nije urodila klasičnom prodajnom kampanjom. 

Kreativna platforma postavljena s Casting kampanjom uvela je najbolje domaće glumce i postavila produkcijski jednostavne, ali insightski (je li ovo riječ?) zahtjevne standarde. Tako smo i u ovoj kampanji morali pronaći angle koji će zabaviti gledatelje i na taj način, čak i u prodajnoj akciji, nastaviti graditi Iskon kao cool i inovativan brend.

„Stavili smo (hairy) foot u footage” - anonimni copywriter

PAST PERFECT

Vjerojatno nema osobe koja se bar jednom nije uhvatila za glavu i poželjela vratiti u prošlost da mlađeg sebe opali iza ušiju zbog onog što je (ili nije) napravio. Kad smo tu činjenicu stavili u kontekst s našim talentiranim glumcima i ukrižali s novom Iskonovom ponudom, došli smo do načina kako na zabavan i pamtljiv način iskomunicirati prodajnu akciju. Found footage VHS intervjui Lane Barić i Borka Perića iz 90-ih otkrivaju koje su to prilike oni propustili, i služe kao cautionary tale za sve gledatelje.

Ono što mi nismo propustili je razviti platformu i na ostale materijale.

YouTube preroll

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Kreativni direktor| Tomislav Fabijanić ~ Dizajner | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Stipe Bačić ~ Account manager

Suradnici

Rino Barbir ~ Redatelj | Tomislav Sutlar ~ DOP | Tina Fras ~ Producentica (Komakino) | Marina Jurišić ~ Producentica (Komakino) | Damir Žižić ~ Fotograf

Iskon

Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Krešimir Madunović ~ Predsjednik uprave | Gordan Glušac ~ Marketing direktor

03_web_work
Više vremena je potrošeno na traženje imena dalmatinskih gradova koja zvuče dovoljno smiješno nego na pisanje ostatka spota. Izabrani su Njivice (riječ malo vuče na gljivice) i Trpanj (inherentno smiješno zvuči), makar ta trajektna linija ne postoji.

Jurica Ćorluka - Kreativni direktor

03_web_work
Što da vam kažem? Bilo je smiješno gledati Lanu i Borka kako preskaču vijaču.

Tomislav Fabijanić - Dizajner