Sljedeći put na kavi s društvom isprobajte ovo: na početku svi na stol stavite mobitele s ekranom prema dolje, tko prvi digne svoj - plaća kavu. Osvježavajuće je uživati u druženju bez notifikacija i stalnog refreshanja.
STOLJEĆE I KUSUR
Franck, jedna od najvećih regionalnih kompanija, u 2017. je proslavila čak 125 godina postojanja. Ozbiljne su to godine. Kako kroz slavlje obljetnice predstaviti suvremenu tvrtku okrenutu budućnosti, a ostati relevantan i starijim potrošačima od kojih neki nisu puno mlađi od tvrtke?
KAD SE VIDIMO?
Zbog užurbanog stila života u današnje vrijeme više gledamo u ekran mobitela nego u lice drage osobe. Bez obzira je li riječ o cappuccinu s frendicom, čaju s društvom nakon skijanja ili sočnoj trač partiji sa susjedom uz popularnu ciglicu, Franckovi proizvodi su oduvijek neizostavni rekvizit tih trenutaka. Iskreno društvo prirodni je habitat branda, ali smo u središte komunikacije htjeli staviti korisnika i njegovo iskustvo, a ne sebe. Zato smo kreirali komunikacijsku platformu koja nas podsjeća na pravo druženje, koje su Franck proizvodi upotpunili i učinili još malo toplijim.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Art direktor | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica
Suradnici
Petko Spasov ~ Redatelj | Aleksandar Pavlović ~ Direktor fotografije | Igor Kuprešak ~ producent (Mint) | Isa Živanović ~ producentica (Mint)
Franck
Ines Umićević ~ Direktorica marketinga | Ana-Marija Brodarić ~ Brend mendažerica za kategoriju mljevene kave | Ivana Tavra ~ Direktorica korporativnih komunikacija | Matejka Buča ~ Digital marketing manager