2000-te su vidjele veliki porast broja shopping mallova. U Zagrebu su nicali kao gljive poslije kiše, posebno u zapadnom dijelu grada. Nakon ekspanzije, nastupio je trend konsolidacije - okrupnjavanja uspješnih i odumiranja onih koji nisu uspjeli privući dovoljan broj kupaca.
DALEKO OD CENTRA POZORNOSTI
Point je od prvih dana bio specifičan shopping centar - svestran i multifunkcionalan, ali nerazvikan i prvenstveno orijentiran prema Vrbanima. Mala prepoznatljivost, nepoznavanje lokacije i ponude shopping centra te gravitiranje stanovništva City Centru One u Jankomiru rezultirala je manjom posjećenosti i smanjenim brojem zakupaca.
„Imam osjećaj da je Point malo zabačen, da se komplicirano dolazi do njega ako ne ideš ciljano.” — Mirjana, 55, Rudeš
„To nije tip centra na koji smo navikli, velik kao City ili Arena.” — Marko, 25, Jarun
MISLI GLOBALNO, POZICIONIRAJ SE LOKALNO
Suočeni s jakom konkurencijom velikih i etabliranih shopping centara (CCO, Arena i Westgate), odlučili smo pozicionirati Point kao lokalni trg - mjesto za svakodnevno okupljanje i manje, ali frekventnije kupnje. Time smo iskoristili dvije najveće komparativne prednosti Pointa - blizinu potencijalnim kupcima i raznovrsnu ponudu trgovina koja omogućava obavljanje velikog broja dnevnih obaveza na jednom jedinom mjestu.
WE PUT POINT ON THE MAP
Glavni cilj rebrandinga i kampanje je bio podsjetiti ljude na lokaciju i dati im do znanja da, bilo da žele obaviti ozbiljan shopping, popiti kavu s frendovima, skoknuti do pošte ili otići na večeru, sve mogu napraviti – točno tu!
Point well taken
Samo par mjeseci nakon završetka rebrandinga klijent je zadovoljno javio da je uspio u svom inicijalnom naumu - iznajmljivanju svih prostora u centru i potpisivanju ugovora s novim zakupcima. U tim vijestima su, osim nas, sigurno uživali i vlasnici, ali i sve veći broj posjetitelja koji odsad imaju još veću i bogatiju ponudu trgovina.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Nikolina Steković ~ Dizajnerica | Irena Lešković ~ Voditeljica projekta | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica
Suradnici
Andrej Filetin ~ Kreativni direktor (Filburg) | Mila Marina Burger ~ Business development director (Filburg)
Point
Dino Švedek ~ Marketing manager