Kopirano!

Point-tocno-tu-header

Klijent

Point Shopping Center

Brand

Point Shopping Center

Datum

Svibanj 2017.

Kategorija

Trgovina i kućanstvo

REBRANDING: TOČNO TU!

BEHANCE 2019 Selekcija: grafički dizajn

2000-te su vidjele veliki porast broja shopping mallova. U Zagrebu su nicali kao gljive poslije kiše, posebno u zapadnom dijelu grada. Nakon ekspanzije, nastupio je trend konsolidacije - okrupnjavanja uspješnih i odumiranja onih koji nisu uspjeli privući dovoljan broj kupaca.

DALEKO OD CENTRA POZORNOSTI

Point je od prvih dana bio specifičan shopping centar - svestran i multifunkcionalan, ali nerazvikan i prvenstveno orijentiran prema Vrbanima. Mala prepoznatljivost, nepoznavanje lokacije i ponude shopping centra te gravitiranje stanovništva City Centru One u Jankomiru rezultirala je manjom posjećenosti i smanjenim brojem zakupaca.

„Imam osjećaj da je Point malo zabačen, da se komplicirano dolazi do njega ako ne ideš ciljano.” — Mirjana, 55, Rudeš

„To nije tip centra na koji smo navikli, velik kao City ili Arena.” — Marko, 25, Jarun

MISLI GLOBALNO, POZICIONIRAJ SE LOKALNO

Suočeni s jakom konkurencijom velikih i etabliranih shopping centara (CCO, Arena i Westgate), odlučili smo pozicionirati Point kao lokalni trg - mjesto za svakodnevno okupljanje i manje, ali frekventnije kupnje. Time smo iskoristili dvije najveće komparativne prednosti Pointa - blizinu potencijalnim kupcima i raznovrsnu ponudu trgovina koja omogućava obavljanje velikog broja dnevnih obaveza na jednom jedinom mjestu. 

WE PUT POINT ON THE MAP

Glavni cilj rebrandinga i kampanje je bio podsjetiti ljude na lokaciju i dati im do znanja da, bilo da žele obaviti ozbiljan shopping, popiti kavu s frendovima, skoknuti do pošte ili otići na večeru, sve mogu napraviti – točno tu!

Point well taken

Samo par mjeseci nakon završetka rebrandinga klijent je zadovoljno javio da je uspio u svom inicijalnom naumu - iznajmljivanju svih prostora u centru i potpisivanju ugovora s novim zakupcima. U tim vijestima su, osim nas, sigurno uživali i vlasnici, ali i sve veći broj posjetitelja koji odsad imaju još veću i bogatiju ponudu trgovina.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Nikolina Steković ~ Dizajnerica | Irena Lešković ~ Voditeljica projekta | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Andrej Filetin ~ Kreativni direktor (Filburg) | Mila Marina Burger ~ Business development director (Filburg)

Point

Dino Švedek ~ Marketing manager

Point-tocno-tu-header
Promjena vizualnog identiteta rezultat je opsežnog istraživanja potreba stanovnika kvarta s kojima zajedno rastemo i razvijamo se. Uvođenje tržišnih trendova u Pointu vidimo kao najbolji put za ostvarenje želja posjetitelja.

Dino Švedek - Marketing manager

Point-tocno-tu-header
Za prezentaciju smo pripremili dva smjera. Nakon što smo prvi isprezentirali, Dino (klijent) je rekao „Što se mene tiče, ovdje možemo stati. Ne moram ni gledati drugi smjer.” P.S. Poruka drugim klijentima: be like Dino.

Luka Pervan - Kreativni direktor