Kopirano!

header_desktop

Klijent

Wiener osiguranje

Brand

Wiener osiguranje

Datum

Listopad 2019.

Kategorija

Financije

Osigurava vaš mir

BalCannes 2023. Finance and Insurance: finalist
EFFIE Europe 2021, Best of Europe - Services: Finalist
EFFIE 2021 Financijske i osiguravajuće usluge: zlato
MIXX 2021 Best social: finalist
Ideja X Financije i osiguravajuća društva: zlato

Koliko dugačak case tekst o nekoj kampanji treba biti? Ako je predug, možda čitatelj namjernik izgubi interes pa ni ne pogleda materijale (ili cijela stvar ispadne pretenciozna), a ako je prekratak, ispast će da iza kampanje ne stoji neko pametno razmišljanje.

U STRAHU SU VELIKE KAMPANJE

Svi važniji igrači u kategoriji osiguranja koriste „negativan” pristup u oglašavanju često zastrašujući korisnike potencijalno groznim scenarijima, od požara i poplava do ozljeda i provala, šablonski apelirajući na njihov strah. Može li se Wiener osiguranje u ovoj strahovladi istaknuti (i profitirati) drugačijim pristupom?

GIVE PEACE A CHANCE

Možete li se sjetiti kad ste zadnji put bili potpuno bezbrižni? Prirodno je brinuti se. Bez obzira je li riječ o obitelji, zdravlju, poslu, ljubavi... svi mi se konstantno brinemo oko nečega. Može li osiguranje biti smirujući faktor u našim životima? Od tog pitanja smo krenuli osmišljavajući novi pozicijski slogan Wiener osiguranja i došli do rješenja - Osigurava vaš mir, iz kojeg je proizašao i kreativni koncept.

DEVETA BRIGA

Kad u Wieneru osiguraš sve ono što ti je važno, onda nemaš više o čemu brinuti. Ili imaš? Upravo to je glavna postavka kampanje u kojoj njeni glavni likovi (koje igraju izvrsni Dijana Vidušin, Tanja Smoje, Damir Poljičak i Paško Vukasović) veliku važnost daju sitnim brigama - jer većih jednostavno nemaju! Da parafraziramo poznati engleski idiom, they have smaller fish to fry.

Kontekstualni banneri uz kulinarstvo, sport, vrijeme...

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Tomislav Fabijanić ~ Dizajner | Mišel Kovačić ~ Designer | Danijela Maričević ~ Head of account | Anamarija Vuić ~ Account executive junior | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Domagoj Delić ~ Copywriter | Rino Barbir ~ Redatelj, DOP | Tina Fras ~ Producentica (Komakino) | Marina Jurišić ~ Producentica (Komakino) | Damir Žižić ~ Fotograf | Vinko Pelicarić ~ Glazba

Wiener osiguranje

Jasna Horvat ~ Voditeljica marketinga i korporativnih komunikacija | Alina Radusin ~ Specijalistica marketinga i korporativnih komunikacija

header_desktop
Señor je jedna od najkreativnijih i najštreberskijih agencija na svijetu! Fantastično je koliko su nas dobro upoznali i shvatili što želimo, čak i bolje od nas. Rezultat je inteligentna i zabavna kampanja nakon koje ćemo, vjerujem, i mi u Wieneru manje brinuti o velikim brigama!

Jasna Horvat - Voditeljica marketinga i korporativnih komunikacija

header_desktop
32 sekunde jednog jedinog statičnog kadra u reklami. Dao bih se okladiti da je ovo neki rekord, ne? Ako si snimio duži, javi se.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

header_desktop
Nadam se da ćete dovoljno detaljno gledati TV spotove da primijetite da u jednom od njih glavni lik nije sam u sceni. #palcer

Jurica Ćorluka - Head of creative

header_desktop
Ovo je jedna od kampanja koja me je podsjetila zašto radim ovaj posao. Jedna od onih koje ne podcjenjuju potrošača i za koje jednostavno znaš da su kvalitetno i pametno postavljene i kreativno vrhunski izvedene. Osigurala je moj mir.

Danijela Maričević - Head of account

header_desktop
Ovo je prvo snimanje na kojem sam bila. Jako sam sretna.

Anamarija Vuić - Account executive junior

header_desktop
Staviš kameru na stativ i spot se sam snimi. Obožavam Señorove scenarije.

Rino Barbir - Redatelj, direktor fotografije