Kopirano!

opop_new_thumb_01

Klijent

oPoP studio

Brand

oPoP

Datum

Lipanj 2019.

Kategorija

Korporativne komunikacije

(T)OPOP BRANDING

HDD: Dizajn vizualnih komunikacija

Što dobiješ kad ukrižaš krajobraznog arhitekta, koji grm, tipografiju i onomatopeju? Ako te stvarno zanima, skrolaj niže i pogledaj kako smo projektirali vizualni identitet studija za oblikovanje i planiranje otvorenog prostora.

KRAJOBRAZNO & BEZOBRAZNO DOBRO

Iako je krajobrazna arhitektura u našim krajevima još poprilično rijetka biljka, uz entuzijastične stručnjake s vizijom, budućnost je ipak nešto zelenija.

Vizija je prilikom izvedbe novih zahvata u prostoru prema zatečenom okolišu pristupati obzirnije i s većom brigom negoli je to praksa kod nas u zadnjih dvadesetak godina. Umjereno, primjereno i održivo. – Željko Radišić, direktor

PRVO SMISLI, ONDA RECI OP

Uz definiran deskriptor studija Oblikovanje i planiranje otvorenog prostora - ili jednostavnije oPoP – nije nam dugo trebalo da u tipografiji prepoznamo drvo i grm, osnovne elemente krajobraznog uređenja. I ne samo to, već je i naizmjenično gibanje između slova o P o P dodatno podcrtavalo razigranost imena studija. 

Jednom kad uočite princip iz logotipa i sličnost pejzažnih elemenata i slova (o P o P), logo u korespodenciji možete natipkati gotovo bilo kojim fontom, a zadržati koncept iza identiteta. – copywriter koji je želio biti dizajner

Tako je nastao logotip, ujedno i tipografija i ilustracija koja je svoju nadogradnju doživjela u razradi vizualnog identiteta. I tu smo morali odraziti arhitektonsku preciznost, ali i kreativni duh, pa se minimalistički flat dizajn preselio i na ostale printane i online materijale.

Credits

SEÑOR

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, dizajner | Tomislav Fabijanić ~ Dizajner | Danijela Maričević ~ Account direktorica

OPOP

Željko Radišić ~ Ovlašteni krajobrazni arhitekt & direktor