Što dobiješ kad ukrižaš krajobraznog arhitekta, koji grm, tipografiju i onomatopeju? Ako te stvarno zanima, skrolaj niže i pogledaj kako smo projektirali vizualni identitet studija za oblikovanje i planiranje otvorenog prostora.
KRAJOBRAZNO & BEZOBRAZNO DOBRO
Iako je krajobrazna arhitektura u našim krajevima još poprilično rijetka biljka, uz entuzijastične stručnjake s vizijom, budućnost je ipak nešto zelenija.
Vizija je prilikom izvedbe novih zahvata u prostoru prema zatečenom okolišu pristupati obzirnije i s većom brigom negoli je to praksa kod nas u zadnjih dvadesetak godina. Umjereno, primjereno i održivo. – Željko Radišić, direktor
PRVO SMISLI, ONDA RECI OP
Uz definiran deskriptor studija Oblikovanje i planiranje otvorenog prostora - ili jednostavnije oPoP – nije nam dugo trebalo da u tipografiji prepoznamo drvo i grm, osnovne elemente krajobraznog uređenja. I ne samo to, već je i naizmjenično gibanje između slova o P o P dodatno podcrtavalo razigranost imena studija.
Jednom kad uočite princip iz logotipa i sličnost pejzažnih elemenata i slova (o P o P), logo u korespodenciji možete natipkati gotovo bilo kojim fontom, a zadržati koncept iza identiteta. – copywriter koji je želio biti dizajner
Tako je nastao logotip, ujedno i tipografija i ilustracija koja je svoju nadogradnju doživjela u razradi vizualnog identiteta. I tu smo morali odraziti arhitektonsku preciznost, ali i kreativni duh, pa se minimalistički flat dizajn preselio i na ostale printane i online materijale.
Credits
SEÑOR
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, dizajner | Tomislav Fabijanić ~ Dizajner | Danijela Maričević ~ Account direktorica
OPOP
Željko Radišić ~ Ovlašteni krajobrazni arhitekt & direktor