„Da mi kompa bude Mažuranić, frend Stjepan Radić, prijatelj Marulić, kao buraz Ante Starčević” - pjevao je legendarni reper Target krajem devedesetih. Moramo li i dalje ove likove voditi u šoping ili su se stvari ipak promijenile?
CASH & CARRY
Iako prosječan Hrvat posjeduje u prosjeku 2,7 kartica i dalje postoji značajan dio populacije koji kartice ne koristi. Ili ih nemaju, ili ih imaju ali nisu upoznati s njihovim prednostima pa inercijom plaćaju gotovinom, što je često sporije, kompliciranije i nesigurnije. Tržište je nedovoljno educirano o prednostima kartica što je bila dobra prilika da Zagrebačka banka preuzme ulogu edukatora. Vjerojatnost je da će se zbog toga prednosti najviše pripisati njihovim karticama.
OVO MI JE ŠKOLA
Edukacija je najbolji lijek za neznanje - zato smo osmislili edukativnu kampanju u kojoj kroz seriju spotova predstavljamo likove koji unatoč ustaljenim navikama (koje su uvijek dobar sluga, ali loš gospodar) od sada kreću kupovati pametnije.
KA-CHING!
Ono što su naučili, potrošači su i primijenili u stvarnom životu - 54% ciljne skupine (700 tisuća ljudi) je potražilo više informacija o Zaba karticama, a prodaja je, u odnosu na period prije kampanje, povećana za čak 47%.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Art direktor | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Miro Čavar ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Irena Lešković ~ Voditeljica projekta
Suradnici
Ivan Ikić ~ Redatelj | Ivan Slipčević ~ DOP | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica) | Mia Gvozdić Michl ~ Producentica (Centralna jedinica) | Damir Žižić ~ Fotograf
Zagrebačka Banka
Iva Barbarić ~ Direktorica marketinga | Vanja Vaniček ~ bivša Direktorica marketinga | Suzana Srpak ~ Vodeća specijalistica za marketinške komunikacije | Vanja Šarac ~ Vodeća specijalistica za marketinške komunikacije