Kao i u briškuli, u Brtonigli se nalaze četiri različite boje oko kojih se sve vrti. Kao i u briškuli, dobro je kad imaš dobru ruku, a još je bolje kad imaš iskusnu ruku koja zna kako dobiti ono najbolje iz svake boje.
ČETIRI ZEMLJE, JEDAN BRANDING
Kao nigdje drugdje u regiji, na osunčanim brežuljcima i dolinama jednog kutka Istre susreću se četiri različite vrste zemlje — crna, crvena, bijela i siva. Ovaj je kraj zbog crnice prvo bio upisan kao Ortoneglo (l’orto negro = crni vrt), a danas ga znamo kao općinu Brtonigla-Verteneglio. Od ovog jedinstvenog dara prirode mještani žive već stoljećima — generacije vrijednih ruku njeguju zemlju i njene plodove, a za svoj trud dobivaju i brojna priznanja na prestižnim natjecanjima vina, maslinovog ulja i drugih delicija. U Brtonigli se poljoprivreda i ugostiteljstvo međusobno održavaju i tvore zajedničku priču privlačne gastro destinacije, a sve kreće od zemlje. Zato je, iz želje Razvojne agencije i Turističke zajednice Brtonigla da povežu sve domaće poljoprivrednike i zajedno predstave plodove njihovog rada, niknuo L’ortolano (vrtlar) — novi brand koji objedinjuje lokalne proizvode i promovira turističku destinaciju na održiv način.
OD NAŠIH RUKU, S NAŠE ZEMLJE
Simbol L’ortolana skrojili smo od dva glavna aduta Brtonigle — četiri boje zemlje i ruke vrijednog domaćeg ortolanca. Imenu branda pridružili smo slogan koji predstavlja bit L’ortolana, a to je da se radi o proizvodima Od naših ruku, s naše zemlje. Jednom kad smo postavili osnove, ideja je naišla na plodno tlo za razvoj drugih materijala.
L’ortolano je prvo osobnim pismom pozvao domaće poljoprivrednike da se priključe priči, kako bi plodove svog truda približili drugima. Za svakog od njih napravljena je osobna vizitka, kao i set materijala za rad i prodaju, od kašete za nošenje proizvoda do trake za njihovo pakiranje.
L’ortolano potiče i ugostitelje da se lokalne namirnice nađu na stolu svakog gosta, a decentan i kontekstualno uklopljen branding u prostoru lokalima pokriva svakodnevne uslužne materijale. Tako će se u lokalima moći naći posuđe napravljeno od brtoniške zemlje, set čaša različitih oblika prilagođenih svakoj sorti domaćeg vina, podmetači ili pregače.
Svaki posjetitelj Brtonigle imat će priliku ne samo kušati lokalne delicije, nego i dio tog iskustva ponijeti sa sobom, ili čak ponijeti dio zemlje pa svoju uspomenu i zasaditi. Ovo je tek prva faza projekta koji će se provoditi u rasponu od četiri godine tako da se veselimo svemu što će niknuti iz ove priče. Na kraju kejsa nemamo što reći nego — vidimo se u Brtonigli!
Credits
Señor
Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nika Novak ~ Account asistentica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Lucija Drača ~ Copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor, ilustrator | Mišel Kovačić ~ Dizajner
Klijenti
Neš Sinožić ~ Načelnik Općine Brtonigla–Verteneglio | Michelle Pilat ~ Direktorica Turističke zajednice Općine Brtonigla | Monika Maretić ~ Voditeljica Razvojne agencije Brtonigla