Iako je suradnja s Atlantic Grupom već iznjedrila puno lijepih projekata ovaj zauzima posebno mjesto u našim srcima (i portfoliju) - i to veliko! Mega-projekt koji je od postavljanja zadatka, preko istraživanja i repozicioniranja, definiranja vrijednosti, slogana i strategije do vizualnog identiteta i produkcije trajao više od tri godine rezultirao je jednim od najvećih i najsveobuhvatnijih domaćih rebrandinga čiji je krajnji rezultat bila trajna promjena izgleda, interne i eksterne komunikacije jedne od najvećih regionalnih korporacija.
VELIKA RIBA
Atlantic je ogroman. Ne, ne mislimo na ocean, već na kompaniju. Atlantic Grupa zapošljava više od 5.000 ljudi u 5 država s distribucijskom mrežom koja pokriva čak 40 tržišta diljem svijeta. Poznata je kao house of brands - vlasnik najvećih domaćih brandova poput Cedevite, Argete, Cockte, Barcaffèa, Donat Mg-a i Smokija, ali kao i jedan od najdominantnijih distributera u državi. Sve je ovo čini iznimno moćnom i relevantnom kompanijom - u ekonomskom i društvenom smislu.
20 GODINA PLOVIDBE POD ISTOM ZASTAVOM
Od svojih početaka kompanija neprestano raste, a napredak prati i konstantna modernizacija - od ulaganja u nove tehnologije do uvođenja inovativnih poslovnih procesa i organizacije. No, ta se modernizacija nije nužno odražavala na imidž. Dok je rastao, zapošljavao i polako se pretvarao u perjanicu hrvatskog gospodarstva, Atlanticov je vizualni identitet stagnirao. Zato je došlo vrijeme za osuvremenjivanje imidža ovog „malog diva”.
„Postojeći logotip je tu već 25 godina, a kompanija je u 25 godina daleko odmakla.” - isječak iz briefa
VAL PROMJENA
Nakon što su postavljeni temelji rebrandinga, pozicioniranje i slogan, na red je došao vizualni identitet. Inspiriran je imenom i izgledom Atlantskog oceana koji spaja Stari svijet s Novim, baš kao što i Atlantic Grupa raste spajajući postojeća i nova, neotkrivena tržišta.
Za razliku od prethodnog, novi logotip je temeljito pojednostavljen, etablirajući val kao dominantan grafički element koji simbolizira dinamičnost, snagu i usmjerenost na otkrivanje novih obala. Upotpunjuje ga novi slogan „Ocean prilika” koji sažima suštinu onoga što kompanija nudi svojim zaposlenicima, investitorima i partnerima: neograničene mogućnosti za rast, učenje i uspješnu karijeru.
BRANDING & MORE
Promjena nikako nije samo kozmetička - rezultat je temeljite analize pozicije branda i redefinicije iste kako bi moderna i propulzivna firma tako i izgledala i komunicirala. Novi pristup prožima svaki element branda i komunikacije - od redefinicije korporativnih vrijednosti, interne komunikacije pa sve do mora konkretnih korpo materijala i nastupa na B2B i vanjskom tržištu.
„Atlanticova vrijednost na tržištu odraz je naših vrijednosti od kojih nikada ne odstupamo.” - Gabrijela Kasapović, direktorica Korporativnih komunikacija
Novi vizualni identitet zaživio je u punom sjaju i pokazao neograničene mogućnosti razrade i primjene - od plakata za studentski natječaj do raznih korporativnih evenata i konferencija.
PORINUĆE VIZUALNOG IDENTITETA @ BRIJUNI CONFERENCE
Iskusni kreativci znaju da nije samo važno smisliti dobru ideju već je znati i dobro predstaviti. Vodeći se mantrom da „nema druge prilike za prvi dojam” i da svaki launch mora biti velik, uočljiv i pamtljiv - predstavljanje vizualnog identiteta poprimilo je novu dimenziju. Treću.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Luka Pervan ~ Kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Vinko Čuljak ~ Art direktor | Miro Čavar ~ Art direktor | Nikolina Steković ~ Dizajnerica | Marin Balaić ~ Autor case videa | Ivan Lušičić ~ Autor 3D mappinga | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Account dirketorica | Irena Lešković ~ Voditeljica projekta | Mišel Kovačić ~ DTP
Atlantic Grupa
Emil Tedeschi ~ Predsjednik Uprave | Gabrijela Kasapović ~ Direktorica Korporativnih komunikacija | Feđa Hudina ~ Direktor Internih komunikacija i projekata | Iva Lemut ~ Specijalist Korporativnih komunikacija