Svi smo vidjeli klasičnu TV reklamu za lijek protiv bolova - osoba obavlja neku svoju uobičajenu dnevnu aktivnost u kojoj inače uživa, iznenadan bolan izraz na licu te osobe nam kaže da je zabavi došao kraj i onda prelazimo na telop u kojem na silueti čovjeka vidimo crvene pulsirajuće točke. Mora li to izgledati tako?
BOLNA TOČKA OGLAŠAVANJA ANALGETIKA
Tržište je prezasićeno raznim lijekovima protiv bolova i nije lako biti primjećen. Privrženost potrošača „svom” lijeku je velika; koriste taj jedan svoj, prelazak na drugi nije vrlo vjerojatan. Iako je postojala svijest o Brufen brandu, nije dolazilo do povećanja u prodaji.
KAKO SE ISTAKNUTI MEĐU 28 BRANDOVA?
Potrebna je kampanja koja jasno komunicira prednosti Brufen Effecta, ali i odskače od uobičajene farmaceutske oglašivačke šprance prikazivanja mjesta boli i opisivanja tog osjećaja - potrošači znaju što je problem - oni trebaju rješenje. Ono što nam je privuklo pozornost na fokusicama je to da je glavni kriterij potrošača za uzimanje lijeka razina boli.
„Pokušavam izdržati dokle god mogu.”
„Uzimam lijek samo kad nema drugog izlaza.”
„Pokušavam izdurati bez tablete.”
ZAŠTO SE MUČIMO?
Očito je da kad nas boli pokušavamo ignorirati bol - patimo i čekamo da jednostavno prođe. Zašto mučimo sami sebe kad je rješenje na dohvat ruke?
Ideju TV spota smo prenijeli i u druge materijale u kampanji pa tako potrošače „mučimo” putem radija i You Tube prerolla, a brzinu djelovanja Brufen Effecta smo pokazali na seriji plakata.
REZULTATI THROUGH THE (B)ROOF
Nagrađeni zlatom za kreativnost na IdejiX 2017., zlatom za učinkovitost na Effieju 2018., ali i ono najvažnije, povjerenjem potrošača: Brufen Effect je uhvatio tržišni udio od čak 12,5% i skočio na drugo mjesto vrlo konkurentnog tržišta OTC ibuprofena.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account executive
Suradnici
Miša Terzić ~ Redatelj | Aleksandar Ilić ~ Direktor fotografije | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica), Katarina Bobić ~ Producentica (Centralna jedinica) | Mia Gvozdić Michl ~ Producentica (Centralna jedinica) | Ana Buljan~ Production designer | Damir Žižić ~ Fotograf
Mylan
Ines Graf Jovičin ~ Product manager | Goran Jaković ~ Marketing manager | Karol Skoczylas ~ OTC manager Europe