Od malih nogu učimo stvarati navike brige o svom tjelesnom zdravlju. Što bi bilo kad bismo uz to učili i stvarati navike održavanja brige o svojim osjećajima?
ODRŽIMO NAVIKU OSIGURAVANJA MIRA
Istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije pokazuje kako skoro 80% mladih ne dobiva potrebnu pomoć te se suočava s osuđivanjem i neprepoznavanjem problema s mentalnim zdravljem. Glavni razlozi su njihove vlastite nesigurnosti, nedostatak informacija i podcjenjivanje važnosti brige o mislima i osjećajima. S tim na umu, Wiener osiguranje htjelo je pomoći osigurati mir djeci i mladima na još jedan način uz dosadašnje projekte s Hrabrim telefonom na temu cyberbullyinga te udrugama Mali zmaj i Crveni nosevi. Tako je u novoj suradnji sa stručnjacima Hrabrog telefona pokrenuta inicijativa sa svrhom pružanja osnovnog znanja u području mentalnog zdravlja djeci i mladima. Kako djeci prikladnim jezikom približiti ovu temu i dati im uvod za njeno razumijevanje?
LIKOVI IZ SAPUNICE
Na dnevnoj bazi na različite načine održavamo higijenu, a navike koje smo stvorili još od malih nogu održavamo kako bismo brinuli o svom tjelesnom zdravlju. Što bi bilo kad bismo od malih nogu učili i kako se brinuti o svom mentalnom zdravlju? Kako su primarna skupina ove inicijative djeca, htjeli smo im temu približiti koristeći se njima poznatim terminima prikazanima vizualno i komunikacijski prikladnim načinom. Tako je nastala Mentalna higijena, edukativna platforma kojoj je cilj pružanjem osnovnog znanja o ovoj temi pomoći djeci osvijestiti važnost brige o sebi stjecanjem i održavanjem navika mentalne higijene. Komunikacija se temelji na razradi poznate usporedbe održavanja brige o mentalnoj higijeni s održavanjem brige o tjelesnoj — glavne su poruke parafraze svakodnevnih izraza vezanih uz tjelesnu higijenu s čijom su važnosti djeca već upoznata, a korišteni su i likovi poput sapuna, kreme ili ogledala s kojima se svaki dan susreću. Isto tako, roditeljima koji će doći u kontakt s ovim sadržajem pružen je jezik kojim mogu i sami lakše razgovarati s djecom o ovoj temi i poticati ih na stvaranje novih navika.
Ova je platforma zamišljena kao dugoročni projekt koji će različitim aktivnostima pomagati djeci stvaranju navika brige o sebi, što je također dugoročan proces čije se rezultate nadamo imati priliku vidjeti u budućnosti.
Credits
Señor
Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Head of account | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Lucija Drača ~ Copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Anja Mihaljević ~ Senior account executive | Anamarija Tadić ~ Account asistentica
Wiener osiguranje
Alina Radusin ~ Direktorica sektora marketinga i komunikacija | Ivo Radić ~ Specijalist za društveno odgovorno poslovanje i korporativne komunikacije | Mirna Kukec ~ Specijalistica korporativnih komunikacija | Anja Burčak ~ Specijalistica marketinga
Hrabri telefon i suradnice
Hana Hrpka ~ Predsjednica udruge | Vedrana Puhar Kučinar ~ Programska koordinatorica | Kruna Crnjak ~ Asistentica voditeljice projekta | Anamarija Vuić ~ Psihologinja i apsolventica gestalt psihoterapije | Antonija Hojt Ilić ~ Voditeljica Društvenog centra Borovje | Ivana Ćosić Pregrad ~ Klinička psihologinja Psihološkog centra za djecu i obitelj Brigojedac | Lucija Dominiković ~ Voditeljica projekata u Društvu za psihološku pomoć
Suradnici na projektu
Marko Jambrešić ~ Business lead (iProspect) | Sonja Vukmirović ~ Head of Content & Client direktorica (iProspect) | Mateo Lipovac ~ Menadžer planiranja (iProspect) | Bojana Mandić ~ PR Senior (Komunikacijski laboratorij) | Red Light Production ~ Video produkcija