Kopirano!

Image

Klijent

Hrvatski Telekom

Brand

bonbon

Datum

Listopad 2021.

Kategorija

Telekomunikacije

Melješ više od ovog?

Smart shopperi su posebne zvjerke. Ekipa koja uspoređuje ponude i tarife i dobro pazi što im koja zaista nudi. A među njima je dosta onih koji vole pričati, ćaskati, ćakulati, chit-chatati, brbljati i da… puno mljeti!

TALK IS CHEAP

Današnje ponude prepune su megi, gigi, potrošnje izvan tarifa, streaminga, downloada... Internet je apsolutna zvijezda i telekomi ga koriste za privlačenje kupaca. No, u cijeloj toj gunguli zapostavilo se – pričanje. Smart shopperi, od kojih su mnogi power-useri minuta razgovora, to primjećuju. Glasovne poruke su super ako se želite igrati walky-talkija s mobitelom, no za pravi razgovor još uvijek trebamo uzeti mobitel u ruke i okrenuti nečiji broj. bonbon je stoga odlučio sve svoje postojeće i buduće korisnike do kraja godine nagraditi extra minutama, a mi smo odlučili tu super akciju prikazati na jednostavan i simpatičan način.

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla... - smart talker na bonbonu

U jesenskoj akciji postojeći korisnici dobivaju dvostruke minute u svim tarifama. Ako ste imali 500 min, imat ćete 1000. Ako ste imali 1000, 2000. You get the point. Bez ikakve dodatne naplate. Bez ugovora. Bez minimalne potrebne potrošnje. Zvuči predobro da bi bilo istinito? Možda bi onda bilo pametno umiriti postojeće korisnike kako ih oči ne varaju – zbilja dobivaju duplo.

TALK THAT TALK

Nakon postojećih, nismo zaboravili ni nove korisnike. Njih do kraja godine častimo free razgovorima – koju god tarifu odabrali! Kampanja je, kao ručka mlinca, zaokružila 360 stupnjeva pa i u ostalim materijalima podsjećamo gledatelje na TVC - jednostavna komunikacija ne ostavlja mjesta nesporazumu: ako melješ više od ovog – trebaš free minute!

U digitalnim kanalima proširili smo koncept zbog bolje primjećenosti. Kampanja je tek krenula, možete računati da imamo još pokoje iznenađenje za vas!

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Vanja Luetić ~ Senior copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Dora Kasun ~ Dizajnerica | Danijela Maričević ~ Head of account | Ana Šutić Renić ~ Account direktorica

Suradnici

Marin Balaić ~ Animator

Hrvatski Telekom

Diego Perez-Tenessa ~ Direktor marketinga za rezidencijalne mobilne korisnike | Anja Uzelac ~ Voditeljica komunikacija za bonbon | Branka Bajt ~ Izvršna brand direktorica | Krešo Šach ~ Brand manager

Image
Od briefa do emitiranja u tjedan dana. Ima telefonskih razgovora koji traju dulje od toga.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

Image
Kratko i „u glavu“. Suprotno od onoga kakvi će biti razgovori bonbonovaca.

Vanja Luetić - Senior copywriter

Image
bonbon je kao broj tenisice 42 2/3. Taman ono što ti treba, kad ti treba. Nije uvijek sve u internetu... stvar je u dlaci u jajetu koju smart shopper uvijek pronađe. I mi to želimo. Zato smo uber sretni s kampanjama „Ljudski je uspoređivati“ i „Melješ više od ovog?“. Moj naklon Señor ekipa.

Krešo Šach - Brand manager