Kopirano!

bonbon_thumbnail

Klijent

Hrvatski Telekom

Brand

bonbon

Datum

Svibanj 2021.

Kategorija

Telekomunikacije

LJUDSKI JE USPOREĐIVATI!

BalCannes 2023. Telekomunikacije: finalist
IdejaX 2022 Telekomunikacijske usluge: Srebro
Effie 2022 Branding: finalist

Više nego ikad, potrošači znaju što žele i očekuju od branda alate kojima će to i ostvariti. Stari model kupnje, more for more, ne odgovara više na njihove potrebe. Na tržištu zasićenom telekom igračima koji se obraćaju širokim ciljnim skupinama uz brojna lažna obećanja, bonbon se odlučuje pozicionirati prema toj specifičnoj vrsti potrošača.

Small prices obično podrazumijevaju i small print - smart shopper, 29

BABY THINK TWICE

Smart shopperi, eluzivna ciljna skupina koja se redovito pojavljuje u briefovima i zadaje glavobolje brand managerima. Ovi everyday life-hackeri u konstantnoj su potrazi za najboljim ponudama, najnižim cijenama i najvišim standardima. Traže stvarne benefite, ne reklamne parole. Oni su znatiželjni i inteligentni, a uz pomoć lockdowna - imaju vrijeme na svojoj strani. Sigurni su u svoje odluke, no uvijek će razmisliti dvaput i usporediti, čak i ako je riječ o prilici života.

LJUDSKI JE USPOREĐIVATI

Uspoređivanje je jedan od osnovnih instinkata ljudskog roda koji definira ponašanje smart shoppera i savršen je lajtmotiv našeg racionalnog konzumerizma. Pozvali smo ih da dobro sagledaju sve ponude, ohrabrili da ih usporede i donesu najbolju odluku. U digitalnim vremenima, prodaja mačka u vreći i muljanje ionako nije dobra politika. Nismo se brinuli, znamo da je naša ponuda bonbon!

Novi modularni brand slogan na jednostavan i pametan način utjelovljuje novu poziciju branda.

Kako se smart shopperi snalaze i u non-shopping situacijama s malo… opipljivijim stvarima, pogledajte u seriji TV spotova i ostalim materijalima. 

UMJETNOST USPOREĐIVANJA

Nisu birali samo smart shopperi, već i naši oblikovatelji vizualnog izričaja. Osvježena paleta boja zadržava prepoznatljivost i odražava šaroliku paletu ponude brenda, a layouti na jednostavan i modularan način rješavaju sve komunikacijske izazove, bez obzira na to jesu li više image ili prodajne prirode.

+22 više

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter | Vanja Luetić ~ Senior copywriter | Tomislav Fabijanić ~ Art direktor | Ognjen Stanišljević ~ Art direktor | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Dora Kasun ~ Dizajnerica | Martina Petric ~ Junior dizajnerica | Danijela Maričević ~ Head of account | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Ana Ključević ~ Account managerica | Anamarija Vuić ~ Account managerica

Suradnici

Ivan Stojiljković ~ Redatelj | Aleksandar Košutić ~ DOP | Tina Fras ~ Producentica (Komakino) | Marina Jurišić ~ Producentica (Komakino) | Damir Žižić ~ Fotograf | Sanjin Kaštelan ~ Making of fotograf

Hrvatski Telekom

Diego Perez-Tenessa ~ Direktor marketinga za rezidencijalne mobilne korisnike | Anja Uzelac ~ Voditeljica komunikacija za bonbon | Branka Bajt ~ Izvršna brand direktorica | Krešo Šach ~ Brand manager

bonbon_thumbnail
Kampanja je bonbon!

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

bonbon_thumbnail
Tko kaže da prodaja ne može biti pametna i lijepa?

Tomislav Fabijanić - Art direktor

bonbon_thumbnail
Od kad sam saznala da je torta na snimanju bila od krem sira, više nikad neću pokušati pojesti rekvizite! Señor je još jednom dokazao da je satkan od vrhunskih profesionalaca koji se fantastično snalaze i u nemogućim situacijama i rokovima. Uživala sam radeći s njima i veselim se svim budućim kampanjama.

Anja Uzelac - Voditeljica komunikacija, bonbon