Izgradnja identiteta nije lak posao. Ima tu istraživanja, crtanja, projektiranja… i ništa bez malo inspiracije. Čini se da, iako se radi o dvije vrlo različite branše, u fazama projekta nije teško pronaći sličnosti s djelatnostima našeg klijenta.
IDENTITET PO MJERI
Nova će se tvrka baviti građenjem stambenih i nestambenih zgrada, inžinjerstvom i savjetovanjem građevinskog tipa, stručnim nadzorom, vođenjem projekata, upravljanjem i održavanjem, prodajom i iznajmljivanjem nekretnina. Jednom rječju, svim vezanim uz kvadrate, od njihovog osmišljavanja i izvedbe do prodaje, najma i održavanja. A kad kvadratu pridodamo treću prostornu dimenziju - dobijemo kub.
kubatura (prema kubus), u matematici, obujam omeđenoga dijela prostora; rješava se općenito primjenom integralnoga računa. - Cuba Gooding Jr. za enciklopedija.hr
ZIDAJ KUĆU TROKATNICU… ALI DIZAJNIRAJ POSJETNICU
Početno slovo i značenje imena Kubatura poslužili su kao inspiracija za logotip. Krakovi slova K kreiraju visinu, širinu i dužinu – osi koje zatvorene tvore kubus i znak. Ovo je udarilo temelj ostatku identiteta.
Istom se 2D/3D iluzijom igramo i u drugim materijalima (vizitkama, landing pageu), a mreža nastala konstrukcijom kubusa zanimljiv je i polivalentan grafički element koji pomaže da identitet branda bude po mjeri: minimalistički, „tehno“ i moderan.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Tomislav Fabijanić ~ Head of design
Kubatura
Bojan Miletić ~ Direktor