Naručiti još jednu rundu ili krenuti kući? Na tom „ili” prelomili su se mnogi nezaboravni izlasci! Na kraju dana (ili noći), svaki provod je niz izbora nakon kojih nastaju priče koje se još dugo prepričavaju.
OUR BEST SHOT
Jägermeister je u Hrvata vodeći strani brand među žestokim pićima, nezaobilazan u dućanima, kafićima i kućnim kredencima sa žesticom. Aktivan je u najrazličitijim prigodama: sponzorstvima festivala, koncerata, partyja i drugih urbanih događanja. Kako kreirati koncept primjenjiv na tako širok raspon aktivnosti i materijala?
ILI SUPER ILI ODLIČAN KONCEPT
Potrošačima nismo htjeli pametovati, stavili smo ih između dvije vatre i pustili da sami izaberu što im je hot. Na platformi „Your Jägermeister. Your story.” razvili smo koncept za domaće tržište, koji je bratski usvojio i Jägermeister Crna Gora. Pomoću „ILI-ILI” formulacije nudimo ti izbor: ili provedi mirnu večer kod kuće, ili izađi i zabavi se s prijateljima. Sve ovisi o tebi, s Jägermeisterom sam pišeš svoju priču.
Ako si čest posjetitelj Jäger partya možda naletiš i na Swipe Type - našu aplikaciju koja ti super precizno određuje koji si tip partjanera nakon što odgovoriš na par ili-ili pitanja. I bez brige, za razliku od Zuckerberga, mi ne čuvamo tvoje odgovore.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Nikolina Steković ~ Dizajnerica | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account executive
Jägermeister
Ivo Tudorić ~ Brand Manager | Tomislav Vuković ~ Junior Brand Manager | Davor Dujmović ~ Marketing Manager