Brandovi su neodvojivi od društva i trenutka u kojem postoje. Odavno su integralni dio pop kulture koju formiraju (i ponekad deformiraju). Ako žele imati utjecaj, ne mogu si dozvoliti luksuz držanja po strani. Preuzimanje aktivne uloge nosi rizike, ali potencijalno i holy grail svakog branda danas: relevantnost. Graditi odnos s potrošačem nemoguće je bez dijeljenja istih vrijednosti i spremnosti da ih se pokaže. Zapravo i nema izbora, sve ostalo je pad izvan interesnog kruga i gubitak ikakvog značaja - što je danas najveći strah od svih.
ISKRENO VINO ZA ISKRENU LJUBAV
Iskrena vina Matković od početaka su veliku pažnju posvetili izgradnji branda koji zrcali filozofiju kojom pristupaju poslu – iskrenost - pa je logičan bio prigodni korak ususret zagrebačkom Prideu.
Nije lako pokazati iskrene osjećaje, a još ih je teže skrivati. Bez etiketa, ljubav je ljubav!
Prilikom biranja copyja naglasak je na iskrenim trenucima u kojima se mnogi mogu prepoznati. Iako se ova etiketa i prije nalazila u prodaji, posebni je omot u duginim bojama progovorio protiv etiketiranja, a umjesto marketinških floskula Matkovići su odlučili djelovati i posebnom edicijom cabernet franca podržati svaku iskrenu ljubav. Reakcije sudionika Pridea, ali i novinara te najšire publike bile su fantastične. Iskrenost se zaista uvijek isplati.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Miro Čavar ~ Art direktor, dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica
Suradnici
Maja Danica Pečanić ~ Fotografkinja ambalaže
OPG Matković
Josip Matković, Mira Matković, Iva Matković, Ivan Matković