Jako smo sretni svaki put kad imamo priliku raditi s pravim glumcima, a ne statistima koji na snimanju prvi put vide kameru (pa uz nju opale selfie #setlife). Nadamo se da su i pravi glumci sretni kada dobiju priliku glumiti prema dobro napisanim konceptima.
POTROŠAČ SIT, PAKETI NA BROJU
Prije lansiranja novog trio paketa, Iskon se suočio s brojnim izazovima: tržište zasićeno sličnim proizvodima, potrošači zasićeni neusporedivim ponudama, TV program zasićen identičnim reklamama… Uz to, zbog HAKOM-ove regulacije, Iskon nije u poziciji isticati se cijenom.
SVI REKLAMIRAJU, JA NE ČUJEM
Zbog nesumjerljivosti paketa na tržištu, teško je korisniku opisati koliko je neki paket dobar. Možda je jeftiniji par kuna, ali sadrži li njegov omiljeni TV program? Internet brzine 200 megabita? Da, ali u kvartu su parice iz 2. svjetskog rata. Besplatni pozivi unutar mreže, ali što je s cijenom uspostave poziva? Iskon u komunikaciji ima tradiciju best buy TRIO paketa. Problem je što iste kombinacije triju usluga (pod istim generičkim imenom) nude i konkurenti. Za ovu kampanju kreirani TRIO paket nije imao najveći broj TV programa, besplatnih minuta ni najbrži internet na tržištu. Komunikacijski izazov bio je prikazati ga kao optimalni kombo za ciljanog korisnika – i to s toliko puno benefita da ga je nemoguće opisati. Zbog toga smo ga brendirali kao Iskon FULL paket s full puno TV programa, full puno besplatnih minuta razgovora i full brzim internetom i tako ga diferencirali od konkurencije. Odabir paketa je kompleksan posao, a osmišljavanjem FULL paketa se taj posao korisnicima pojednostavio.
A SAD S MALO VIŠE OSJEĆAJA
Casting je u formi anti-reklame koja ruši četvrti zid i otkriva pripreme za snimanje „prave” reklame, a istovremeno „mokri san” svakog klijenta: celebrityji cijelo trajanje ponavljaju benefite ponude. Tko bolji da korisnicima opiše taj paket nego najnagrađivaniji hrvatski glumci? Lana Barić, Nina Violić i Krešo Mikić su pokušali, a jesu li uspjeli pogledajte ispod.
Obični billboardi nisu bili dovoljni da opišu paket pa smo pribjegli izmjenjivom, koji to drukčije pokušava svaki dan. S istim problemom smo se nosili i u radio spotu.
LJUDI JA SAM ZADOVOLJNA
Rezultate je također teško opisati, ali lako brojčano prikazati. Broj novih pretplatnika u odnosu na bazu povećan je za 50%, broj Iskon.TV korisnika povećan je za 29%, a uz rekordan broj dolaznih poziva call centru, kampanja je generirala porast poziva vezanih uz reklamu za čak 114%. Kampanja je osim korisnika, oduševila i festivalske žirije: u nizu nagrada, najsjajnija je titula kampanje godine na IdejiX.
Laninu nemogućnost i frustraciju da svojom glumom dočara, ovog puta najbolje želje, pokazali smo i u novogodišnjoj čestitki koju su Iskonovci slali kolegama i partnerima.
NEŠTO JAKO MODEMNO
Ova je kampanja po još nečemu inovativna: moderniznirali smo i Iskonov vizualni identitet. Uz redefiniranu i proširenu paletu brand boja, postavljen je grid sustav rasporeda elemenata na materijalima. Inspiriran vizualnom logikom digitalnog svijeta i modularnošću Iskonovih usluga, popravio je vizualnu atraktivnost i prepoznatljivost, dozvolio fluidnost u animaciji i spasio naše kreativce neprospavanih noći pred lansiranja kampanja.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Copywriter | Damir Mazinjanin ~ Art direktor | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account executive
Suradnici
Miša Terzić ~ Redatelj | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica) | Mia Gvozdić Michl ~ Producentica (Centralna jedinica) | Damir Žižić ~ Fotograf
ISKON
Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljca marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Lovorka Prtenjak ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Krešimir Madunović ~ Predsjednik uprave