Svaki pravi fan serija i filmova pati od FONBF-a (Fear of Not Being First) - straha da neće prvi binđati najnoviju sezonu „it” serije i biti na izvoru najnovijih filmskih blokbustera.
TKO PRVI, NJEGOVA PUBLIKA
Iskon se novom platformom „Ideje iz bliske budućnosti” pozicionirao kao provider koji korisnicima nudi usluge korak ispred svog vremena i sadržaje koje još nitko nije imao priliku vidjeti. Tu smo činjenicu, u svijetu sedme umjetnosti, slikovito ilustrirali svojim interpretacijama plakata filmskih klasika.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jagoda Jurišić ~ Dizajnerica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica
Iskon
Zrinka Topalušić Paleka ~ Voditeljica marketinških komunikacija, odnosa s javnošću i sponzorstava | Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama