Nakon velikog građevinskog booma, krajem 2000-ih Hrvatsku zahvaća kriza koja ostavlja posljedice na kupovnu moć, ali i državne investicije. Najveće posljedice ekonomske stagnacije osjetio je upravo građevinski sektor - mnoge su firme doživjele krah, a one koje su opstale ubrzo su shvatile da postoji potreba za ekspanzijom na nova tržišta te modernizacijom imidža.
INSTITUT I INSTITUCIJA
IGH je jedna od najvećih i najrenomiranijih domaćih kompanija, specijalizirana za projektiranje, nadzor i znanstvena istraživanja. U posljednjih 65 godina postala je sinonim za ekspertizu u graditeljstvu, poznata po neprocjenjivom znanju i iskustvu prikupljenom tijekom godina rada u regiji.
„Nije bilo problema kojeg IGH nije znao riješiti.” - zaposlenik
Zbog sveprisutnosti i dominacije na domaćem tržištu te povezanosti s politikom tijekom 90-ih i 2000-ih, IGH je zaradio reputaciju „državne firme”. Tom je dojmu dodatno doprinio i vizualni identitet, koji se oslanjao na boje i prepoznatljive „kockice’ karakteristične za državne kompanije, ustanove i agencije.
TEMELJITA TRANSFORMACIJA
Preobrazba IGH temeljila se na tri stvari. Prvo, kompanija se fokusirala na svoju glavnu komparativnu prednost - veliki know-how i iznimno dobar kadar. Drugo, odlučili su se okrenuti stranim tržištima i distancirati se od imidža državnog poduzeća. I treće, zbog turbulentne recentne prošlosti, važno je bilo pozicionirati se kao stabilna kompanija orijentirana na budućnost - prema novim tehnologijama i održivom razvoju.
SEÑOR RADI, BRAND SE GRADI
Novi vizualni identitet nastao je iz potrebe da se taj veliki poslovni i organizacijski zaokret komunicira i eksterno. Novi logo prikazuje IGH kao stabilnu tvrtku okrenutu budućnosti, uz odmicanje od „hrvatskog” kolorita i domoljubnih grafičkih elemenata. Slogan „Institut konstruktivnih rješenja” komunicira cjelovitost IGH proizvoda - od prvih ideja do nadzora implementacije - dok implicitno potencira pozitivnu ulogu koju kompanija želi igrati u društvu i ekonomiji.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Zvonimira Milevčić ~ Junior copywriterica | Miro Čavar ~ UX/UI dizajner | Marko Šesnić ~ Art direktor (Šesnić & Turković) | Goran Turković ~ Art direktor (Šesnić & Turković) | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Account direktorica | Irena Lešković ~ Account manager
IGH
Oliver Kumrić ~ Predsjednik Uprave | Sandra Skendžić ~ Asistentica predsjednika Uprave