Sigurno ste stoput pročitali priču o novopečenom bogatašu iz Engleske koji je nakon ogromnog dobitka na lotu pola novca potrošio na prijateljice noći, brze aute i drogu, a ostatak podijelio hrpi novih „bratića” za koje nije ni znao da postoje. Što se dogodi ljudima kojima nenadano u džep kapne nešto manja svota?
TISUĆU RAZLOGA ZA ISKON PAKET
Nije tajna da telekomi „uljepšavaju” ponude pomoću mamilica za privlačenje korisnika. Najpopularnija među njima je čarobna „nula”: 0 kn naknade, tablet za 0 kn, uspostava poziva od 0 kn… Korisnici dobro znaju da ništa u životu nije besplatno i sve su oprezniji pri procjenjivanju kompliciranih paketa. Što ako preokrenemo potrošenu paradigmu? Zbrajanjem popusta unutar paketa došli smo do konkretne novčane cifre koju novi korisnici štede i tako do nove prodajne poruke: dok ti ostali nude 0 kuna, Iskon ti daje 1000!
„Nije sreća para puna vreća, to znaju oni što je imaju..."
- Dino Merlin
Ima li život na visokoj nozi svoju tamnu stranu?
Na ovom smo insightu odlučili graditi kampanju te pokazati s kakvim se problemima nose novopečeni tisućaši - Iskonovci koji su u novoj ponudi (uz superbrzi internet i najbolji izbor TV kanala) dobili 1000 kuna od Iskona.
Kako je biti tisućaš, korisnici su osjetili izrađujući iskonovac s vlastitim likom te ga mijenjali za „bogate" nagrade.
Awareness o problemu smo dizali i na društvenim mrežama, ali i u medijima kroz plaćene advertoriale.
Novinari su kroz press kit s dizajnerskom majicom za novopečene tisućaše osjetili dašak života na visokoj nozi.
Od rezultata se ne plače, dapače
Kampanja je odmah počela rušiti rekorde: nakon starta Iskon je u jednom danu primio najveći broj prijava za pakete u svojoj povijesti. Broj internet korisnika porastao je za 30% u odnosu na isto razdoblje protekle godine, dok je broj Iskon.TV korisnika skočio za čak 51%.
Ovi rezultati impresionirali su i Effie žiri, koji je kampanju ovjenčao zlatnim Effiejem, a spotovi koji su se svojim tužno-smiješnim tonom isticali u svakom reklamnom bloku, osvojili su na IdejiX 2016. priznanje za najbolji copywriting.
BEHIND THE SCENES
I za kraj, ispod pogledajte nikad viđen footage - radnu verziju spotova koji su snimljeni večer prije prezentacije u našem uredu, a na samoj prezi oduševili klijenta. Glumci amateri iz njih i dalje tvrde da su bolji od onih koji su na kraju završili na televiziji ;)
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Voditeljica projekta
Suradnici
Nikola Ležaić ~ Redatelj | Sven Pepeonik ~ Direktor fotografije | Ana Šepić Šolaja ~ Producentica (Centralna jedinica) | Katarina Bobić ~ Producentica (Centralna jedinica)
ISKON
Iva Pregernik Jungić ~ Voditeljica marketinških komunikacija | Tajana Čonka ~ Specijalistica u marketinškim komunikacijama | Iva Vukšić ~ Voditeljica odnosa s javnošću i sponzorstava | Lovorka Prtenjak ~ Specijalist u marketinškim komunikacijama | Mateo Svećnjak ~ Koordinator za evente, sponzorstva i promocije | Krešimir Madunović ~ Član uprave