Nećemo opet držati predavanje o tome kako sve može biti medij za komunikaciju s publi… ali ipak hoćemo! I ovaj smo put običnu papirnatu ambalažu iskoristili kako bi srk omiljenog toplog napitka bio malo zanimljiviji i zabavniji. Dobre šalice svojim su copyjima zasladile kavu čak i onima koji je piju bez šećera.
PITAK HUMOR
I mi sami sebe ponekad iznenadimo kakve nas male stvari vesele, npr. staviti šalicu na šalicu. Ono što je započelo kao “ajmo brandirati paper cups”, pretvorilo se u višegodišnji projekt kojeg je nemoguće izbjeći u kafićima i na ulicama (ako nam ne vjerujete pogledajte #dobrašalica na Instagramu). Nakon papirnate varijante, šalice su se preselile i na one keramičke, a nakon dobrog feedbacka, uslijedio je i novi nastavak. Nadamo se novim edicijama u skoroj budućnosti, a ne bi lagali ni da kažemo da vidimo potencijal za jednu dobru 360 brand kampanju.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter, hand model | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Luka Pervan ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Art direktor | Damir Mazinjanin ~ Art direktor, ilustrator | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Danijela Maričević ~ Account direktorica | Ines Paraminski ~ Account executive
FRANCK
Ines Umićević ~ Direktorica Marketinga i Razvoja | Ana-Marija Brodarić ~ Senior brand managerica | Dražen Posavčević ~ Marketing manager | Ivana Tavra ~ Direktorica korporativnih komunikacija | Matejka Buča ~ Digital Marketing managerica
SURADNICI
Boris Miletić ~ Fotograf