Uz lijekove, police ljekarni zauzimaju i brojni dodaci prehrani. Što je više izazova suvremenog života, eksponencijalno raste broj farmaceutskih rješenja. Kako pretočiti tridesetogodišnje znanje klijenta u konzistentnu i razlikovnu liniju proizvoda koja će konkurirati etabliranim brandovima? Dodajte koju minutu čitanju i saznat ćete.
ŠTO DODATI DODACIMA PREHRANI?
Nutripharm je premium linija medicinskih proizvoda i dodataka prehrani tvrtke Milsing, regionalnog autoriteta u ovoj kategoriji. Njegova tipična korisnica je u najaktivnijoj fazi života — brine za tri generacije u obitelji, na vrhuncu je karijere, a paralelno se trudi voditi što kvalitetniji život. Naš zadatak bio je posložiti i rebrandirati liniju koja se ubrzano širi, kontinuirano istražuje potrošačev ritam i inovativnim formulacijama odgovara na zahtjeve novog doba. Bez obzira radi li se o još jednom usponu na Sljeme (bez žičare!), koncertu koji kreće u 23h s predgrupom ili šetnji po parku sa sve težim klincem na ramenima - Nutripharm pomaže kako bismo svojoj svakodnevici mogli dodati još trenutaka koji nas pokreću, ispunjavaju i čine sretnima.
Na ovom temelju postavljen je novi slogan Nutripharma (Dodaj životu još!), a i komunikacija pojedinačnih proizvoda pa tako Nutripharm Artriflex dodaje životu još otrčanih krugova oko kvarta, Nutripharm Optizen još vedrih dana, a Nutripharm Laksol dugo očekivano olakšanje.
COST EFFECTIVE KOMUNIKACIJA
Najvažnija klijentova investicija je u naše zdravlje pa su zato budžeti usmjereni na razvoj proizvoda, a ne skupe tv produkcije. Postavljena kreativna platforma isplativo i brzo odgovara na stalne klijentove inovacije, tržišne promjene i nezgodne konkurentske napade. Na novi način pristupamo prikazu problema (bye bye crvenoj pulsirajućoj točki) i željema potrošača, dok montažnim procesom "dodavanja još" scena naglašavamo ideju branda, a to je da životu slobodno dodamo još trenutaka koji nas usrećuju.
NOVO LICE S POLICE
Iako postoji od 2005. i ima nekoliko liderskih proizvoda, Nutripharm kao brand nije jednako toliko (pre)poznat na polici. Tome jednim dijelom doprinosi i izostanak ujednačenog i dovoljno razlikovnog vizualnog identiteta branda, i to u industriji u kojoj prevladava šarenilo i prezasićenost elementima na ambalaži. Nutripharmovi se proizvodi nalaze isključivo na policama ljekarni i promatrani su izdaleka i stapaju s drugim proizvodima. Iz želje da povećamo vidljivost branda, ujednačimo i rasteretimo izgled linije te skratimo kupovnu odluku u ljekatni, stvorili smo čist vizualni identitet kojim dominira novi znak N. Inspiriran laboratorijem, inovacijama, proaktivnim pristupom u razvoju kvalitetnih proizvoda i aktivim životom potrošača, N znak komunicira jasno i direktno, bez potrebe za dodatnim riječima, dok odabrana gradacija boje sugerira spoj prirode i visoke tehnologije.
Postavljen je dizajn sustava ambalaže koji dopušta lako uvođenje novih vrsta i veličina ambalaže, čuvajući istovremeno jasnoću informacija i konzistentnost branda. Bjelina pakiranja, dominantan znak u specifičnoj boji te ujednačen sustav raspodjele elemenata na kutiji pomažu pri prepoznavanju branda s udaljene police, a i lakšem snalaženju farmaceuta i korisnika pri potrazi i korištenju.
Credits
Señor
Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Irena Golubiček ~ Branding specijalistica | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Marija Lončar ~ Art direktorica | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Dragiša Mioč ~ Dizajner | Monika Vodopija ~ Junior dizajnerica | Lucija Drača ~ Copywriter | Vanja Luetić ~ Kreativni direktor | Janja Pilić ~ Account Executive | Anamarija Tadić ~ Account Asistentica
Nutripharm
Maja Vukorep ~ Direktorica marketinga | Morana Matić ~ Specijalist marketinga | Marina Keleković ~ Zamjenica direktorice marketinga