Godišnja izvješća su sexy. Bar Señor misli da bi trebala biti. Sjetite se toga sljedeći put kad vam uvale debelu knjižurinu sa suhoparnim financijskim izvještajima i pregledom vlasničke strukture. Ima nešto jako kreativno izazovno, kada jedinstvenu viziju kompanije pokušate sažeti u nekoliko riječi naslova godišnjeg izvješća.
NA VALU USPJEŠNOG POSLOVANJA
Atlantic Grupa je multinacionalna prehrambena kompanija, vodeći FMCG proizvođač u SI Europi i europski lider u proizvodnji sportskih suplemenata iza kojeg je uspješna godina obilježena rastom, internacionalizacijom, širenjem horizonata i osvajanjem novih obala. Nastavak tog trenda strateški je cilj kompanije i u budućnosti. Ako u jednadžbu uključimo i slogan „Ocean prilika”, udareni su temelji briefa za novi korporativni overview.
RAZMIŠLJAMO UNUTAR KUTIJE
Kad tvrtka dobro posluje i drugi žele zajahati taj val uspjeha. Jednostavnom intervencijom, „obično” godišnje izvješće, uz pomoć pleksi kutije, pretvorili smo u val i pozvali sve suradnike i investitore da ga uhvate i pridruže se kompaniji u avanturi osvajanja novih tržišta. Jedno sasvim obično izvješće uz mali twist dobilo je novu dimenziju i postalo interesantno i formom i porukom. Zaigrano i progresivno baš kao i Atlantic Grupa. Dobro je da smo ovaj put razmišljali unutar kutije.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Art direktor, ilustrator | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Nina Trumbić ~ Account, Production manager
Atlantic Grupa
Gabrijela Kasapović ~ Direktorica Korporativnih komunikacija | Tina Miličić ~ Pripravnica u Korporativnim komunikacijama
Ovaj projekt ne bi bio tako dobar bez
Cerovski print boutique ~ Tisak | Prozirni namještaj ~ Plexi box | Tomislav Marić ~ Fotograf projekta | Adam Bukvić ~ Autor case videa