U postolara najgore cipele – kaže poslovica. Ne bi mi bili mi, da nismo tvrdoglavo, kontra ustaljenog, odlučili promijeniti dosadnu praksu.
LORD IS OUR SAVIOUR
Imena kreativnih agencija u svijetu padaju uglavnom u tri kategorije: 1. prema imenu osnivača kao npr. Leo Burnett, Saatchi&Saatchi… ali nam Kaligarić-Blumenšajn nije bogzna kako zvonilo, 2. prema opisu posla kojim se bave - Ideo, Communication laboratory… i 3. ona kreativna kao Mother, StrawberryFrog… koja su si uzela slobodu zvučati maštovito i naći značenje koje im daje željeni smisao. Tako je, usred gospodarske recesije i prilično depresivne situacije na agencijskom tržištu, rođen Señor – spasitelj koji će kreativnoj sceni vratiti dostojanstvo. Plus, zvuči sexy!
CAMPAÑAS AND MORE
Señor je kreativni problem-solver. Pomaže tvrtkama i pojedincima u marketinškoj komunikaciji i brandingu. Bez obzira radi li se o komunikacijskoj platformi telekoma, rebrandingu proizvođača zdrave hrane ili neprofitnom projektu za spas dupina, volimo razmišljati i pronalaziti uvijek nova i pametna rješenja izvan okvira očekivanog. I zato: Señor. Campañas and more.
„Nek se firma zove kao ja.” - Tilda Swinton
ÑEGOVO VISOČANSTVO Ñ
Uvijek nam je važno da su rješenja dobro promišljena i vrhunski izvedena pa branding nije smio biti jednostavno trendy – kolorima je evocirao bezvremensku, zlatnu eru Mad Mena, a u kombinaciji s tipografijom tvorio prepoznatljiv sustav. Ipak, zvijezda brandinga je Ñ koji je dao lice agenciji i čiji je lepršavi pramen ~ najšarmantniji dio brandinga. Još samo mrvica witty humora i što drugo preostaje klijentima nego složiti se: Sí, Señor!
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Vedran Klemens ~ Art direktor, dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica