Kopirano!

01_thumbnail

Klijent

FOREO

Brand

FOREO

Datum

Srpanj 2022.

Kategorija

Zdravlje, ljepota i moda

Brand facelift

Sustavnost komunikacije i imagea branda u različitim kanalima komunikacije pomaže da ga se upamti u moru konkurencije — a što to znači usustaviti i komunikacijski repozicionirati svjetski premium brand prisutan u preko 80 zemalja svijeta i u kakvom smo se produkcijskom izazovu našli, saznajte u nastavku.

PRETTY BIG DEAL

2013. dvoje zaposlenika u malom je uredu u Stockholmu osnovalo tvrtku s idejom spajanja beauty, tech i wellness kategorije u brand uređaja za njegu kože s jednostavnom misijom — poboljšavanja ljepote i samopouzdanja ljudi pomoću vizionarske tehnologije. Taj je ured danas globalno sjedište FOREA, inovativnog tech-beauty pionira i lidera s 3000 zaposlenika u preko deset gradova i preko 36 milijuna prodanih proizvoda u 80 zemalja. Brand koji pokriva toliko različitih tržišta susreće se i s različitim izazovima. Kako zadovoljiti osobitosti svih zemalja i različitog pristupa ljepoti zadržavajući pritom prepoznatljivost branda? Kako ujednačiti komunikaciju podbrandova s krovnim brandom, jasno naglasiti prednosti i razlikovati se od ostatka konkurencije diljem svijeta?

BRAND FACELIFT

FOREO nije samo još jedan beauty brand i ne bi trebao tako ni izgledati. Zato je ovom naprednom gigantu trebalo dati novo usustavljeno lice u skladu s pozicijom premium lidera u segmentu beauty industrije — sve ono što dotadašnja zaigrana i nesistematična komunikacija nije odražavala. Prije uvođenja promjena bilo je važno postaviti stupove na kojima će se graditi image i komunikacija branda.

1. TEHNOLOGIJA — glavna razlikovna prednost FOREA u odnosu na konkurenciju

2. LJEPOTA — odražava zastupanje različitosti nasuprot generičkih i očekivanih modela

3. OPTIMIZAM — način pristupa svijetu, koji se osjeti i u proizvodima kao i u komunikaciji

Prije i poslije

Kao svaka dobra skin care rutina, i brand care rutina započela je temeljitim čišćenjem. Uklonjeno je miješanje stilova fotografija i ilustracija, stockovski vizuali, generičke tvrdnje i kolor manija. Potom je brand nahranjen najkvalitetnijm sastojcima: suvremenim layoutima koji odražavaju beauty i tech osobine branda, standardizacijom vizuala, izradom detaljnog brand booka sa svim uputama za komunikaciju i korištenje vizuala, prilagodbom oglasa raznim kanalima komunikacije i, najvažnije od svega, promjenom vizualnog izričaja — cjelovitom art direkcijom i produkcijom više od 140 fotografija i videa koji će pokriti potrebe branda u svih 80 zemalja.

80 ZEMALJA, 80 000 DETALJA

The library is offically open! Izrada baze od 140 vizuala za jedan globalni brand poput FOREA predstavljala je logistički i kreativno izazovan projekt koji je trajao ukupno četiri mjeseca od pripreme do postprodukcije. U projekt snimanja 46 različitih uređaja i 11 vrsta skin care proizvoda bilo je uključeno 40 članova produkcije i 20 modela iz šest država, što ga čini jednim od najvećih projekata tog tipa ikad izvedenog u Hrvatskoj.

Cijeli je projekt uključivao dva mjeseca pripreme za snimanje, 21 dan snimanja s ukupno 260 sati rada te dva mjeseca postprodukcije.

Tijekom postavljanja art direkcije trebalo je paziti na razlikovanje sadržaja na svakoj fotografiji i istovremeno ujednačavanje stila fotografija proizvoda i modela koje su paralelno snimala dva odvojena tima na različitim setovima. Snimanje za oba tima, product i models, bilo je podijeljeno u četiri modula s pauzom od tjedan dana između svakog za selekciju i dio postprodukcije, a u periodu između modula produkcijski je tim radio završne pripreme za novi blok snimanja.

PRODUCT TIM

Product tim vođen fotografom Nikolom Zelmanovićem snimao je proizvode u ručno građenim setovima u studiju. 15 osoba radilo je u ovom laboratoriju i tijekom 12 dana snimanja izgradili su 42 različita seta. S isporučenih 67 različitih fotografija i videa proizvoda ova je ekipa definitivno stavila produkt u produktivnost.

MODELS TIM

Ovaj je tim na čelu s fotografskim duom Matković & Vild snimao fotografije i videe na realnim lokacijama s modelima. Ekipa se sastojala od 25 osoba koje su tijekom devet dana snimanja isproducirale 73 fotografije i videa s 20 modela i 70 različitih stajlinga. Samo snimanje odvijalo se na šest lokacija u Zagrebu na kojima se stvorilo 30 različitih setova. Važno je bilo imati na umu i kulturološke osobitosti zemalja za koje su vizuali namijenjeni, kao i da na finalnom proizvodu bude vidljiva i različitost i prirodnost modela, stoga su modeli dolazili iz šest različitih država.

Nakon završenog photo i video shoota i kreiranja brand booka, projekt je sad u fazi implementacije novih vizuala na sve kanale, a uskoro će novi FOREO look & feel biti vidljiv na svih 80 tržišta na kojima posluju.

+27 više

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Danijela Maričević ~ Head of account | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Anamarija Vuić ~ Account managerica | Dora Crnčević ~ Digital account executive | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Boris Miletić ~ Copywriter

Produkcija

Tina Fras ~ Producentica (Komakino) | Marina Jurišić ~ Producentica (Komakino) | Anja Mikačić ~ Producentica | Sara Moritz ~ BTS fotografkinja

Product tim

Sandra Mrkšić ~ Art direktorica | Nikola Zelmanović ~ Fotograf (Zelmanović & Kedžo) | Luka Kedžo ~ Fotograf (Zelmanović & Kedžo) | Dino Šertović ~ Asistent fotografima | Ivor Borovečki ~ Asistent fotografima | Stefano Katunar ~ Art direktor | Viktoria Knezić ~ Set dizajn asistentica | Petra Poslek ~ Set stilistica | Branko Repalust ~ SFX majstor

Models tim

Franjo Matković ~ Fotograf (Matković & Vild) | Senja Vild ~ Fotografkinja (Matković & Vild) | Igor Dugandžić ~ Asistent fotografima | Marija Gašparović ~ Asistentica fotografima | Marko Jukić ~ Voditelj snimanja | Karla Bošnjak ~ Koordinatorica produkcije | Stefano Katunar ~ Art direktor | Dajana Jurman Osip ~ Scenografkinja | Maja Subotić Šušak ~ Asistentica scenografkinji | Petra Bošnjak ~ Product rekviziterka | Ana Nikačević ~ Kostimografkinja | Doris Fatur ~ Asistentica kostimografkinji | Dajana Pajkić ~ Šminkerica | Ante Pažanin ~ Stilist kose

FOREO

Maja Čulig ~ Globalna direktorica marketinga | Tanja Đokić Bilić ~ Brand marketing managerica | Hana Agić ~ Marketing specijalistica

01_thumbnail
Ovo je bio jedan od onih "once in a lifetime" projekata. Posebno sam ponosna na cijeli tim koji je odradio lavovski posao i uspio redefinirati smjer premium beauty-tech branda. Hrvatska pamet i kreativnost za jedan svjetski brand. Može se :)

Maja Čulig - Globalna direktorica marketinga, FOREO

01_thumbnail
Kompleksnost implementacije rebrandinga je često podcijenjena, a ovdje je izazov tim veći što se raznolikost vizuala mora vezati uz multikulturalnost, geolokaciju, navike, očekivanja i standarde svih tržišta. Taj after effect je najveća nagrada — lijepo je vidjeti naš rad u, primjerice, Londonu ili Singapuru. :)

Tanja Đokić Bilić - Brand marketing managerica, FOREO

01_thumbnail
Maksimalan respekt svima uključenima, od rekvizitera i logistike do art directora i accounta. Ovakav se projekt ne sanja ni u najluđim snovima (koji ipak na kraju postaju java).

Hana Agić - Marketing specijalistica, FOREO

01_thumbnail
Kada je brif došao na stol, I was like "Is this FOREal?". I dalje ne vjerujem što smo napravili. Bravo svima :)

Tomislav Fabijanić - Head of design

01_thumbnail
Definitivno vanserijski globalni projekt i jedinstveno iskustvo! Kad bih nešto morala izdvojiti kao najdraži dio projekta, to bi bio rad s divnim i predanim profesionalcima, velkim i snažnim timom od 70-ak ljudi sa strane klijenta, produkcije i agencije. Kad se male ruke slože — sve se zaista može!

Dora Crnčević - Digital account executive