Bijela majica s crvenim tiskom ili crvena majica s bijelim tiskom? Okrugli ili V izrez? Kapuljača, džepovi ili nijedno? Ovo su samo neke od briga koje su nas morile za vrijeme smišljanja i produkcije ovog projekta.
OSIGURAVA TVOJ MIR… I OUTFIT!
Bez obzira na to je li riječ o obitelji, zdravlju, poslu, ljubavi... svi se mi konstantno brinemo oko nečega. Wienerovi osiguranici imaju luksuz zaboraviti na velike brige i uživati u onim malim. Sjećaš se, to je ukratko glavna ideja “Osigurava vaš mir” platforme o kojoj smo ti već pisali. A u 360 svijetu kakvom živimo, platforma ne živi samo u TV spotovima i online formatima, nego i svakom fizičkom materijalu koji komunicira s publikom - zašto ne i u majicama? Kad smo dobili zadatak pripremiti sponzorski merch kojim bi ugrijali followere na društvenim mrežama, ideja je ubrzo eskalirala u novi (pod)brand Bezbrižne majice.
Je li svaka majica s logotipom zapravo sponzorska majica? - Lucija, copywriterica
XXL UŽITAK, XXS BRIGE
Bezbrižne majice su ultimativno rješenje kada ne želiš brinuti što obući, u čemu otići na dejt ili što ako se preko praznika skupila koja kilica više. Uvijek dobro stoje, a u slučaju stresnih trenutaka uvijek možeš pomaziti meki plišani dio na prsima i osjetiti kako brige instant nestaju.
Kolekcija kojoj je bezbrižnost utkana u svaki detalj. Kad su #malebrige na horizontu, pomazi plišani dio i osjeti kako nestaju. Majica se ne razvlači (za razliku od tvog osmijeha). Skrojena za XXL užitak, možda neće riješiti mir u svijetu, ali hoće brige poput što obući danas i izgledati super. Dobar početak!
UPUTE ZA BRIGU: NEMA BRIGE
Prvi su ih isprobali influenceri koji su na svojim profilima podijelili fotografije u Bezbrižnim majicama, ali i majice najzabrinutijim followerima. Tako je jednim udarcem ovaj projekt riješio mnoge brige, uključujući i one community managera, kako do kvalitetnog contenta i engagementa koji, umjesto generičkih fora, povezuje followere i produbljuje poruku branda. Ako su vam super, majice možete osvojiti i vi na Wienerovom Instagram profilu.
Kakva je godina bila, vjerujemo da će merch ići kao halva, a kako briga (srećom!) nikad ne nedostaje, očekujte nove kolekcije i ekstenzije u bliskoj budućnosti.
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Šestak ~ Art director | Danijela Maričević ~ Head of account | Anamarija Vuić ~ Account executive
Suradnici
Branka Šćepanović ~ Product developer (ROBA MERCHANDISE) | Nikola Zelmanović ~ Fotograf | Boris Miletić ~ Making of fotograf | Kristijan Iličić, Damir Kedžo, Lidija Lešić, Slađana Ostić, Pamela Smoljanić i Maša Zibar ~ Influenceri
Wiener osiguranje
Alina Radusin ~ Direktorica Službe marketinga i korporativnih komunikacija | Anja Burčak ~ Specijalistica marketinga | Mirna Kukec ~ Specijalistica korporativnih komunikacija