Koliko komada odjeće čini kolekciju? Zašto se kolekcije rade za dva godišnja doba istovremeno? Jesu li svi kupci onda zapravo kolekcionari? Kad radite na merchu za Wiener, vaša najveća briga su obilježja skupine modnih proizvoda.
WIENER OSIGURAVA TVOJ MIR… I OUTFIT!
Otkad su osigurani u Wieneru, korisnici imaju luksuz zaboraviti na velike brige i uživati u onim malim. To je ukratko glavna ideja “Osigurava vaš mir” platforme - podsjetite se prvog i drugog flighta. A prije nego nastavite čitati dalje, važno se podsjetiti i kako u 360 svijetu u kojem živimo platforma ne egzistira samo u TV spotovima i online formatima, nego i svakom fizičkom materijalu koji komunicira s publikom i prenosi jedinstvenu poruku branda — pa tako i na odjeći.
UPUTE ZA BRIGU: BEZ BRIGE. PERI & NOSI.
Zadatak pripreme sponzorskog mercha kojim smo za blagdane trebali ugrijati followere na društvenim mrežama prerastao je u Bezbrižnu kolekciju — novi modni (pod)brand skrojen s ciljem da te riješi briga što nositi u raznim prigodama. Sve je krenulo od Bezbrižnih majica koji te rješavaju brige što nositi onda kad ti se ne da peglati, a ostale majice su zgužvane (a i kad nisu!), kad ne znaš s čime spariti traperice ili što obući za prvi dejt.
Ovoj je kolekciji bezbrižnost utkana u svaki detalj. Kad se pojave #malebrige na horizontu, isprobaj merch i osjeti kako brige nestaju. Kolekcija se ne razvlači (za razliku od tvog osmijeha) i skrojena je za čisti užitak. Možda neće riješiti mir u svijetu, ali hoće brige poput što obući danas i izgledati super. I to je dobar početak!
Prvi su ih isprobali influenceri koji su na svojim profilima podijelili fotografije u Bezbrižnim majicama, ali i majice najzabrinutijim followerima. Tako je jednim udarcem ovaj projekt riješio mnoge brige, uključujući i one community managera, kako do kvalitetnog contenta i engagementa koji, umjesto generičkih fora, povezuje followere i produbljuje poruku branda.
BEZ BRIGE, NITKO NEĆE OSTATI (BEZ) KRATKIH RUKAVA
Dugi rukavi su brzo planuli pa smo za novu sezonu pripremili izdanje s kratkim rukavima — na ljetnom natječaju mogla su se osvojiti dva nova modela — BEZBRIŽNA majica za nju i BEZBRIŽAN T-shirt za njega.
TOE JE TO!
Pri osmišljavanju svakog artikla važno je bilo pronaći detalj koji će obični odjevni predmet učiniti bezbrižnim. U trećem smo izdanju otišli tri koraka dalje i followerima ponudili ne par, nego nepar Bezbrižnih čarapa koje će te lišiti briga kad jednu proguta mašina ili je probije nestašni palac. Time je Bezbrižna kolekcija pokrila brige o merchu od glave do pete, a prostora za širenje kolekcije uvijek ima. Stay tuned!
I nailed this one! - foot model
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Valentina Mavretić ~ Copywriterica | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Head of design | Tomislav Šestak ~ Art direktor | Martina Petric ~ Junior dizajnerica | Danijela Maričević ~ Head of account | Anamarija Vuić ~ Account managerica | Maria Šimurina ~ Senior account executive | Anamarija Tadić ~ Account asistentica
Suradnici
Branka Šćepanović ~ Product developer (ROBA MERCHANDISE) | Tvornica čarape MIRO ~ Product developer | Nikola Zelmanović ~ Fotograf | Boris Miletić ~ Fotograf | Kristijan Iličić, Andrea Trgovčević, Damir Kedžo, Lidija Lešić, Slađana Ostić, Pamela Smoljanić, Martina Vuletić, Maša Zibar, KUKU$, Fabijan Pavao Medvešek i Zara Hrvatin ~ Influenceri
Wiener osiguranje
Alina Radusin ~ Direktorica Službe marketinga i korporativnih komunikacija | Anja Burčak ~ Specijalistica marketinga | Mirna Kukec ~ Specijalistica korporativnih komunikacija