Kopirano!

OMAMA-05

Klijent

Omama

Brand

Omama

Datum

Lipanj 2021.

Kategorija

Hrana

BAKINO JE UVIJEK APETITLIH

Volimo jesti fino i domaće, ali kad klopu treba pripremiti… tu stvari malo zapnu. Ako ne stižemo kuhati, jesu li restorani jedina alternativa bezličnoj, industrijskoj hrani i što kad ne primaju goste? Iz ovih je razmišljanja nastala ideja o novom brandu o čijem vizualnom identitetu i ambalaži više saznaj niže.

SAMO NEK JE HERCLIH

Novi brand će nuditi domaće kolače i štrukle jednostavnih receptura s potpisom Žakline Troskot, vlasnice Amelie slastičarnica i zaljubljenice u stare bakine recepte koje prenosi u moderno okruženje i trendove. Upravo je premium pristup ono što nas diferencira od mahom industrijske i jeftine konkurencije u supermarketima: svi proizvodi se rade/dorađuju ručno uz pomoć tehnologije i koriste kvalitetne sastojke, poput maslaca. 

Proizvode je potrebno samo odmrznuti ili eventualno zapeći. Mi smo probali i možemo potvrditi: ovo su kolači koje možete odmrznuti, poslužiti i praviti se da ste ih sami napravili. Povjerovat će vam!

Sjećam se mirisa kuhinje svoje omame… Uz nju sam naučila i prve korake u kuhinji, po njenoj toplini i pričama pamtim najdraže trenutke iz djetinjstva. Tu sam otkrila što znači pratiti recept, ali kuhati srcem. Te su me uspomene inspirirale da započnem priču koja će prenositi vrijednosti kojima me učila. – Žakline Troskot

FINO SMO TO ZRIHTALI

Nakon pozicioniranja i imenovanja, bacili smo se na ambalažu. Znamo koliko je vizualan dojam bitan u impresiji hrane. U prvoj fazi pripremili smo šest proizvoda koji će se naći u hladnjacima Metroa i Konzuma. Imperativ je bio da budu apetitlih pa smo se odlučili za velike autorske fotografije proizvoda koje će na prvi pogled stimulirati žlijezde slinovnice kupaca, a grafički elementi dati dojam retro šarma u novom dobu. Rezultat? Jednako fino izvana kao iznutra.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Šestak ~ Art direktor | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Anamarija Vuić ~ Account managerica

SURADNICI

Berislava Picek ~ Fotografkinja

OMAMA

Žakline Troskot ~ Direktorica i osnivačica | Biljana Baranašić ~ Direktorica operativnog poslovanja

OMAMA-05
Kad se samo sjetim traženja rekvizita za fotkanje… Molim Señor da ubuduće osmisle dizajn u bordo boji za klijenta koji vam nije simpatičan, jer bordo u posuđu trenutno nije u modi! :D Ali kao što vidite uspjeli smo i rezultat je fantastičan!

Žakline Troskot - Vlasnica