U legendarnom „Vodiču kroz galaksiju za autostopere” Douglasa Adamsa jedan od likova definira SEP ili Somebody Else's Problem field kao „...something we can't see, or don't see, or our brain doesn't let us see, because we think that it's somebody else's problem. The brain just edits it out, it's like a blind spot.” Može li se zlostavljanje sakriti iza takvog polja?
NE BI SE ŠTEL MEŠATI
Zlostavljanje djece događa se svakodnevno, često i pred očima promatrača. Nažalost, i uz svjedoke, često prolazi neprijavljeno. Iako je zlostavljanje prepoznato kao društveno neprihvatljivo, iz raznoraznih razloga (strah od počinitelja, linija manjeg otpora, „ne tiče me se”), svjedoci često okreću glavu. Upravo smo njih htjeli upozoriti kako je nečinjenje koje ne prekida začarani krug zlostavljanja, gotovo jednako štetno kao i zlostavljanje.
SVJETLO NA KRAJU TUNELA
Lijepe kampanje pomažu, ali ponekad ljude treba malo… prosvijetliti. Jednostavnom intervencijom na klasičnom mediju, uz pomoć svjetla sa senzorom pokreta, prolaznici su stavljeni u ulogu sudionika i suočeni s posljedicama ignoriranja problema: Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš!
Credits
Señor
Billboard: Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Imelda Ramović ~ Dizajnerica (Mireldy) | Ivana Rubelj ~ Dizajnerica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Video: Vanja Blumenšajn ~ Redatelj, montažer | Boris Miletić ~ Redatelj, montažer | Ivan Slipčević ~ Direktor fotografije | Iva Kaligarić ~ Producentica | Sanja Šiljković ~ Postprodukcija | PaLiGaSi ~ Rasvjeta | Damir Žižić ~ Fotograf
Hrabri telefon
Ella Selak Bagarić ~ Koordinatorica projekta | Hana Hrpka ~ Predsjednica | Jelena Tomić ~ Zamjenica predsjednice
Zahvala
Outdoor Akzent, Slaven, Petar, Marta, Ana, Katarina, Luka, Vedran, Lucien, Goran, Marko, Iva, Hrvoje, Marcela, Sanja, Avdi, Luka, Ivona, Maks, Đurđa, Ljiljana, Stipe, Željko i mnogi drugi