Kopirano!

00_cover

Klijent

After

Brand

After

Datum

Veljača 2020.

Kategorija

Korporativne komunikacije

Od briefa do aftera

Zagreb Design Week: Branding: 3. nagrada
IdejaX srebro: Branding
HDD: Dizajn vizualnih komunikacija

Svatko tko je ikad u životu sam organizirao rođendan, krstitke ili zlatni pir zna o kakvom se poslu radi. Hoće li uspjeti torta na kat, važni gosti stići na vrijeme, a bend uspješno podići atmosferu? Kad priču dignemo na profesionalni nivo, odgovornost i broj taskova samo raste. Kako imenovati i brendirati event agenciju pa pokazati što sve stoji iza uspješno odrađenog projekta?

OD BRIEFA DO AFTERA

Što je zajedničko svim dobrim tulumima? Imaju after. Ovom smo se općepoznatom činjenicom inspirirali i prilikom imenovanja i kreiranja slogana. After je tako osim kronološkog zaključka svakog odličnog partyja postao i garancija uspjeha - partner koji stoji iza svakog dobroodrađenog projekta. Kad znate da će sve proći kako treba, možete se opustiti i bezbrižno uživati u kanapeima i pjenušcu.

LIVE HAPPILY EVER AFTER

Startnu poziciju, minimalistički crno-bijeli identitet, razvedrili smo najpoznatijim event-rekvizitom - konfetima, koje su svaki materijal učinile jedinstvenim. Nizovi asocijacija tematski vezani uz različite vrste događanja, na vizitkama su ispričali priče o (ne)predvidivim stavkama koje prethode eventima. Bez brige, kad se dobro odrade, uvijek završavaju s hepien… afterom. Škicnite i ostale materijale.

"Di je after?" - zadovoljni naručitelj eventa koji želi čestitati organizatoru
Fakturu je lakše platiti kad stigne uz par konfeta.
give-away za najentuzijastičnije uzvanike: aspirin za sljedeće jutro

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Tomislav Fabijanić ~ Senior dizajner | Anamarija Vuić ~ Account executive

After

Vedran Blumenšajn ~ Direktor

00_cover
Brat bratu, odlično!

Vedran Blumenšajn - Direktor