Svatko tko je ikad u životu sam organizirao rođendan, krstitke ili zlatni pir zna o kakvom se poslu radi. Hoće li uspjeti torta na kat, važni gosti stići na vrijeme, a bend uspješno podići atmosferu? Kad priču dignemo na profesionalni nivo, odgovornost i broj taskova samo raste. Kako imenovati i brendirati event agenciju pa pokazati što sve stoji iza uspješno odrađenog projekta?
OD BRIEFA DO AFTERA
Što je zajedničko svim dobrim tulumima? Imaju after. Ovom smo se općepoznatom činjenicom inspirirali i prilikom imenovanja i kreiranja slogana. After je tako osim kronološkog zaključka svakog odličnog partyja postao i garancija uspjeha - partner koji stoji iza svakog dobroodrađenog projekta. Kad znate da će sve proći kako treba, možete se opustiti i bezbrižno uživati u kanapeima i pjenušcu.
LIVE HAPPILY EVER AFTER
Startnu poziciju, minimalistički crno-bijeli identitet, razvedrili smo najpoznatijim event-rekvizitom - konfetima, koje su svaki materijal učinile jedinstvenim. Nizovi asocijacija tematski vezani uz različite vrste događanja, na vizitkama su ispričali priče o (ne)predvidivim stavkama koje prethode eventima. Bez brige, kad se dobro odrade, uvijek završavaju s hepien… afterom. Škicnite i ostale materijale.
"Di je after?" - zadovoljni naručitelj eventa koji želi čestitati organizatoru
Credits
Señor
Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Tomislav Fabijanić ~ Senior dizajner | Anamarija Vuić ~ Account executive
After
Vedran Blumenšajn ~ Direktor