Svi koji se bave dizajnom, oglašavanjem i djelatnostima na kreativnoj sceni susreću se s osvrtom naručitelja. Ponekad se čini da klijent i kreativac ne govore istim jezikom. Može li rezultat biti uspješan bez njihovog (spo)razumijevanja? Kako očekivati da finalni proizvod bude zadovoljavajući za sve, ako oni koji ga kreiraju nemaju dobru povratnu informaciju?
Zato smo se odlučili pokrenuti Umjetnost feedbacka, projekt u kojem pozivamo sve zainteresirane (bez obzira da li su dizajneri, arhitekti, copywriteri, freelanceri ili agencijski ljudi ili bilo što drugo u kreativnoj industriji) da na web sajtu projekta umjetnostfeedbacka.com unesu neki od feedbacka koji su u svojoj karijeri primili.
U sklopu događanja na Design districtu pripremit ćemo AV instalaciju u kojoj ćemo pokušati interpretacijom primljenih feedbacka udahnuti život pisanom tekstu, naglasiti višeznačnost i podložnost interpretaciji te ilustrirati kompleksnost odnosa naručitelj - kreativac.
Za to trebamo i tvoju pomoć: na umjetnostfeedbacka.com do 20.5. unesite neke od zanimljivih feedbacka koje ste primili i budite dio odgonetke najvećeg misterija kreativne industrije. Anonimnost zajamčena!
DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]KLJUČNO POJAČANJE U SEÑORU
Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
[čitaj više]