Na nedavno održanoj dodjeli nagrada Outward nagrađeni su najbolji oglasi velikog formata u posljednje dvije godine, a mi smo apsolutni pobjednici natjecanja s najboljim projektima u čak polovici kategorija. Billboard za Hrabri telefon koji je upozoravao na problem neprijavljivanja zlostavljanja proglašen je najboljim billboardom, a isti rad je dobio nagradu i za najbolji billboard po glasovima publike. Višestruko nagrađivana kampanja Reci to glasno, nakon Grand prixa na Mixx-u i zlata na IdejiX osvojila je i nagradu za najbolju iskoristivost medija.
Vanjsko oglašavanje je medij kojeg je nemoguće izbjeći pa se trudimo da ono što radimo za njega ne bude spam nego pametno i kreativno. Kampanjom Reci to glasno već smo pokazali moć vanjskog oglašavanja i zato nas vesele nagrade na Outwardu.
Najnovije
SVIJET VOLI FINALISTE
STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA
Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.
[čitaj više]Modrić, ali ne Luka
POJAČANJE U COPY ODJELU
U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
[čitaj više]