Luka Pervan novo je lice u Señoru! Prelaskom iz agencije McCann Zagreb na poziciju kreativnog direktora, dobili smo još jednog vrsnog i iskusnog kreativca u svojim redovima. Señor i Luka se poznaju od 2014. godine kada su zajedno osmislili i pokrenuli Sloganini, najveću bazu domaćih slogana.
Sa svojih 9 godina staža, osim nagradama, može se pohvaliti radovima na najvećim hrvatskim i stranim brandovima – od Hrvatskog Telekoma, bonbona, Cedevite i Diners Cluba pa sve do HBO-a i Amnesty Internationala.
Nikada nije živio u Splitu iako tako zvuči i sluša hip-hop iako tako ne izgleda. Diplomirao je ekonomiju. Voli tišinu i dobro podnosi gluten.
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]