Iako ste izjave poput Više brinu o izgledu, a manje o poslu ili Nek se posvete obitelji umjesto karijeri puno puta čuli uživo, vjerojatno ste ih u protekla dva tjedna prvi put vidjeli na billboardima. Na koga ste prvo pomislili kad ste ih pročitali?
U ovim se izjavama nigdje ne navodi rod, no velika većina ljudi prvo pomisli na žene. Upravo je ovo bila ideja iza naše kampanje Nije u redu u uredu pokrenute u suradnji s udrugom CESI s ciljem iskorijenjivanja duboko ukorijenjenih rodnih predrasuda jer neravnopravnost nije u redu nigdje, pa ni na radnom mjestu.
Osvještavanje postojanja problema samo je dio rješenja, ali potrebni su i konkretniji koraci. Iz udruge CESI predlažu promijeniti aktualni Zakon o radu koji trudnice i osobe na rodiljnom dopustu trenutno od otkaza štiti samo 15 dana - na minimalno godinu dana nakon prestanka ovih uvjeta. Podržite ovaj prijedlog svojim potpisom na nijeuredu.com i budite dio promjene ili se kampanji pridružite dijeljenjem kartica, mijenjanjem profilki i ostalim aktivizmom na društvenim mrežama #sharingiscaring
Akciji su se već pridružile i brojne organizacije te ambasadori i ambasadorice — utjecajni pojedinci i pojedinke iz poslovnog svijeta koji su s CESI podijelili svoja iskustva i primjere dobre prakse promicanja rodne ravnopravnosti na svom radnom mjestu. Ako i vi želite podijeliti iskustvo s nama, javite nam se na nijeuredu@senor.hr.
Zbog rodnih predrasuda žene redovito rade slabije plaćene poslove na kojima teže mogu napredovati. U prosjeku imaju 13 % manju plaću od muškaraca te 22 % manju mirovinu. Ulaze u nadzorne odbore čak 12 godina kasnije od muškaraca, a kad im to i pođe za rukom, tamo su usamljene: čak tri muškarca na jednu ženu. Uz sve to, svaku treću ženu se pri zapošljavanju pita o planovima za djecu, što je zakonom zabranjeno. Primjeri diskriminacije ovdje ne staju, ali im zajedno možemo stati na kraj.
Projekt "Radnica - rodna ravnopravnost u svijetu rada" je podržan s 130 491 eura financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.
Ako si u medijima i želiš podržati akciju, materijale možeš pronaći tu ili nam se javi.
DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]KLJUČNO POJAČANJE U SEÑORU
Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
[čitaj više]