Kopirano!

BUM! TRES AÑOS!

SRETNA STARA GODINA!

Señor_Novosti_3

Nama je i bila! Ponosno smo dočekali svoj treći rođendan. Ove smo godine osvojili Grand prix na MIXX-u za najbolju digitalnu kampanju godine (i IdejuX za najbolju telekomunikacijsku), REGPAK za najbolju ambalažu godine u regiji, OUTWARD za najbolji billboard u posljednje dvije godine (po glasovima publike i žirija), priznanje za najbolji copywriting godine (uz ukupno drugo mjesto na listi najkreativnijih agencija na IdejiX) - čini se da nam ide u svakom mediju kojeg se prihvatimo.

Naši su se radovi ove godine ponovo našli među najboljima na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16 i ZGRAF-u, a organizirali smo i vlastitu izložbu - i to feedbacka! Nastavili smo suradnju s našim Iskonovcima i drugim klijentima, ali smo osvojili i neke nove. Iskreno se ponosili pride izdanjem Iskrenih vina. Nazdravljali s Jägermeisterom! Glavobolju rješavali s Brufenom i Mylanom. Prvu kampanju odradili u Srbiji. Žirirali na Ideji X, NY Festivals i kod susjeda na Kaktusu. Izabrani u prestižno društvo 20 najboljih kreativnih direktora u regiji. Ugostili studente iz Zadra, predavali na Vizionaru i EFZG-u. Sudjelovali u Design Districtu i Dizajn dijalozima. Pisali za 24sataNetokraciju, Journal, Elle, Novum, MediaMarketing, Marketing mrežu, Marketing magazin... I vjerojatno ponešto u ovom nabrajanju zaboravili. Ono što nismo zaboravili je kako smo se osjećali kad smo pogledali unazad i što smo sebi obećali dok gledamo unaprijed. Sad nam se već nekako čini da će sreća biti i četvrta.

Najnovije

SVIJET VOLI FINALISTE

STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA

Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.

[čitaj više]

Modrić, ali ne Luka

POJAČANJE U COPY ODJELU

U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.

[čitaj više]
back to news page