Nama je i bila! Ponosno smo dočekali svoj treći rođendan. Ove smo godine osvojili Grand prix na MIXX-u za najbolju digitalnu kampanju godine (i IdejuX za najbolju telekomunikacijsku), REGPAK za najbolju ambalažu godine u regiji, OUTWARD za najbolji billboard u posljednje dvije godine (po glasovima publike i žirija), priznanje za najbolji copywriting godine (uz ukupno drugo mjesto na listi najkreativnijih agencija na IdejiX) - čini se da nam ide u svakom mediju kojeg se prihvatimo.
Naši su se radovi ove godine ponovo našli među najboljima na Izložbi hrvatskog dizajna 15/16 i ZGRAF-u, a organizirali smo i vlastitu izložbu - i to feedbacka! Nastavili smo suradnju s našim Iskonovcima i drugim klijentima, ali smo osvojili i neke nove. Iskreno se ponosili pride izdanjem Iskrenih vina. Nazdravljali s Jägermeisterom! Glavobolju rješavali s Brufenom i Mylanom. Prvu kampanju odradili u Srbiji. Žirirali na Ideji X, NY Festivals i kod susjeda na Kaktusu. Izabrani u prestižno društvo 20 najboljih kreativnih direktora u regiji. Ugostili studente iz Zadra, predavali na Vizionaru i EFZG-u. Sudjelovali u Design Districtu i Dizajn dijalozima. Pisali za 24sata, Netokraciju, Journal, Elle, Novum, MediaMarketing, Marketing mrežu, Marketing magazin... I vjerojatno ponešto u ovom nabrajanju zaboravili. Ono što nismo zaboravili je kako smo se osjećali kad smo pogledali unazad i što smo sebi obećali dok gledamo unaprijed. Sad nam se već nekako čini da će sreća biti i četvrta.
Najnovije
SVIJET VOLI FINALISTE
STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA
Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.
[čitaj više]Modrić, ali ne Luka
POJAČANJE U COPY ODJELU
U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
[čitaj više]