E da nam je netko rekao u kakvu se avanturu upuštamo... tko zna bi li sve ponovo, ali bi vjerojatno sve opet jednako. U vremenima kad su društvena i poduzetnička klima u minusu, nije loše biti malo lud. Jer samo se tako stvari mogu mijenjati na bolje.
Sumnjamo da je i Senjor mogao predvidjeti što će mu se u prve dvije godine dogoditi: lansirao je Brand New Year projekt koji mu je donio suradnju s mnogim domaćim kreativcima (i nagrade za copywritera godine i Veliku ideju na Sudnjem danu...), upoznao je Juricu, Imeldu, Ninu, Luku, Vinka, Miru, sprijateljio se s Iskonom i drugim dragim klijentima, ušao u selekciju među najbolje kampanje u regiji na Balcannesu 2014. i među najbolje dizajne na Izložbi hrvatskog dizajna, izborio drugo mjesto na idejiX 2015., kreirao (i ispijao) Iskrena vina s kojima je osvojio Cropak za ambalažu, palio svjetla i gasio nepravde s Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš billboardom, uspješno se igrao na Kickstarteru, proglašen kreativcem godine na Indoor kreativcu za Toshibu, nahranio pola Zagreba na Klopi s klupa, kreirao vlastiti fashion brand Uzorak stolice, gostovao, žirirao i vodio radionice na WMF-u, The Cup-u, Kaktus festivalu, Semplu, TDZG-u, EFZG-u, pokrenuo Sloganini i dao nam još puno materijala za vjerovati da je moguće kreativnije i pametnije komunicirati. I što je najvažnije s kreativnim i pametnim kolegama i klijentima. Senjor, živio ti nama!
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]