Kopirano!

IZLOŽBENI PRIMJERAK

UVRŠTENI U IZLOŽBU HRVATSKOG DIZAJNA

Ponosni smo što je između 550 prijavljenih radova za Izložbu hrvatskog dizajna 1314 selekcijska komisija u kategoriji dizajn vizualnih komunikacija izabrala naše projekte Brand New Year i Iskrena vina. Njih ćete, uz ostala najbolja dizajnerska rješenja, moći pogledati od 4. rujna 2014. u Zagrebu u Muzeju za umjetnost i obrt.

Izložba hrvatskog dizajna žirirani je prikaz recentne dizajnerske produkcije kroz dvogodišnje razdoblje u svim dizajnerskim disciplinama te obuhvaća područja vizualnih komunikacija i produkt dizajna, dizajna novih medija, modnog i odjevnog dizajna, prostorne signalizacije, dizajna postava izložbi, koncepata i studentske radove u svim glavnim kategorijama. Izložbe hrvatskog dizajna održavaju se od 1999. godine i do danas su jedina manifestacija takvog formata u Hrvatskoj koja obuhvaća sva područja dizajna, te već niz godina ima izuzetan odaziv stručne i široke javnosti. Svrha izložbe je doprinos afirmaciji dizajna kao tržišno i društveno relevantne struke. Strogom selekcijom kandidiranih radova, izdvaja se i vrednuje najbolje u suvremenom hrvatskom dizajnu, te uspostavlja i održava visoke kvalitativne kriterije i standarde u suvremenoj produkciji. Izložba 1314 teži obuhvatiti ukupnost dizajnerskog stvaralaštva u Hrvatskoj – od izrazito tržišno uvjetovanih projekata do onih nastalih u neprofitnom, kulturnom i istraživačkom kontekstu. Saznaj više na linku

Najnovije

SVIJET VOLI FINALISTE

STARI FRENDOVI SU U FINALU BALCANNESA

Stari frendovi su upravo ušli u finale BalCannesa! Ne mislimo na Damira i Tvrtka iz osnovne, nego na projekt realiziran s Centrom Krugovi, kojim smo pokazali da seniori i mladi mogu biti super društvo jedni drugima.

[čitaj više]

Modrić, ali ne Luka

POJAČANJE U COPY ODJELU

U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.

[čitaj više]
back to news page