Kreirajući naslovnicu magazina Lider na temu medija, Señor je razmišljao kako bi mogla izgledati medijska budućnost i zaključio: Komercijalna revolucija jede svoju djecu. Kakva nas budućnost čeka? Ima li svjetla na kraju tunela? Iako deklarativno optimistične, crne su prognoze: žuto nam se piše!
OD KAZALIŠTA DO AGENCIJE
Odličan account odjel neophodan je za svaku agenciju, a nama je jako drago što je naš ojačala Ena Bebek na funkciji Account Managerice.
[čitaj više]DNEVNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U sklopu Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem u suradnji s njima i Hrabrim telefonom radimo već 2 godine, predstavljen je Dnevnik za bolju mentalnu higijenu djece - Imam neki feeling. U Dnevniku djeca kroz tehnike, zadatke i vježbe uče kako bolje osluškivati i razumjeti svoj unutarnji svijet, ali i kako se bolje snalaziti u izazovima svoje okoline.
[čitaj više]